فرماندهی سپاه امام حسین(ع) دلوار و جمعی از کارکنان و مسئولین نهادها و ادارات بخش ساحلی دلوار از خانواده شهید عبدالرضا مجیدزاده از شهدای گرانقدر دفاع مقدس سرکشی نمودند.
کد خبر: ۹۵۳۵۱۰۵
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸

سرکشی از خانوده شهید عبدالرضا مجیدزاده در دلوار

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، روز گذشته فرماندهی سپاه امام حسین(ع) دلوار،فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) روستای پهلوانکشی و جمعی از کارکنان و مسئولین نهادها و ادارات بخش ساحلی دلوار از مادر بزرگوار شهید عبدالرضا مجیدزاده از شهدای گرانقدر دفاع مقدس سرکشی نمودند.

سرهنگ پاسدار سید ایوب موسوی فرمانده سپاه امام حسین(ع) دلوار در این خصوص عنوان داشت: معمولا هر هفته به بهانه مختلف و در مناسبت ها گوناگون یکی از شهدای سرافراز بخش ساحلی دلوار را انتخاب کرده و این افتخار نصیب ما شده که مهمان خانواده معظم شهدا و رزمندگان و جانبازان هستیم.

سید ایوب موسوی در ادامه افزود: خدمت به خانواده شهدا قطعا موجب دلگرمی ما و در انجام ماموریت های بسیج تاثیر داشته و میتوانیم از این خانواده های معزز چه در زندگی شخصی و چه کاری الگو گرفته و امیدواریم که سایه این عزیزان و مادران شهدا بر سر ما مستدام باشد.

وی همچنین اظهار داشت: در این سرکشی ها همچنین در حد توان و آبرویی که از ایثار و از خودگذشتگی همین شهدا داریم سعی می کنیم چناچه این عزیزان مسائل و مشکلاتی دارند را پیگیری و حل و فصل نماییم.

شهید سرافراز عبدالرضا مجیدزاده از شهدای گرانقدر دفاع مقدس و روستای لیلک از توابع بخش ساحلی دلوار هستند که در عملیات کربلای پنج در منطقه شلمچه به فیض هادت نائل گشتند.

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار