سیجبان جنوب بخش دلوار در مساجد روستاها در اجرای طرح (مثل مصطفی) به مناسبت روز جهانی مسجد گرد هم آمدند.
کد خبر: ۹۵۳۵۰۹۰
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰

تجمع بسیجیان جنوب بخش دلوار به مناسبت روز مساجد

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، بسیجبان جنوب بخش دلوار در مساجد روستاها در اجرای طرح (مثل مصطفی) به مناسبت روز جهانی مسجد تجمع نمودند.

احمدنیا فرمانده حوزه مقاومت جواد الائمه(ع) بندر بوالخیر در اولین آیین ملی تکریم فعالان مساجد و پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت، با محوریت مسجد مقدس جمکران در مساجد جنوب بخش دلوار گفت: این برنامه با حضور خوب بسیجیان پایگاههای مقاومت این حوزه به مناسبت روز جهانی مسجد با ایجاد روحیه شهادت طلبی و مقاومت با اجرای نمایش مستند «آقا مصطفی» به همراه پخش نماهنگ‌های منتخب و پخش زنده برنامه تلویزیونی همایش مثل مصطفی از شبکه یک از جمکران نیز انجام شد.

تجمع بسیجیان جنوب بخش دلوار به مناسبت روز مساجد

فرمانده حوزه مقاومت جواد الائمه(ع)در ادامه افزود: با توجه به شرایط جامعه حضور در مسجد، خدمت و فعالیت در مسجد، آبادانی ظاهری و باطنی مسجد باید در اولویت قرار گیرد.

احمدنیا افزود: امروز که جنگ، جنگ شناختی است، محل دفاع و آمادگی و مهیا شدن برای مقابله با افکار دشمن، در مساجد است، همانگونه که در زمان دوران دفاع مقدس امام(ره) فرمودند مساجد سنگر هستند، سنگر‌ها را حفظ کنید.

وی همچنین عنوان داشت: در پایان این مراسم نیز از تلاش های ارزشمند فرماندهان پایگاه ها به ویژه فرماندهان پایگاه روستاهای سالم آباد، کلات و عامری از توابع بخش ساحلی دلوار در برگزاری باشکوه این برنامه تقدیر و تشکر بعمل آمد.

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار