خبرهای داغ:
همایش گرامیداشت روز جهانی مساجد با حضور حجت الاسلام میری امام جمعه و سرهنگ تقی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز و اقشار مختلف مردم در مسجد ولیعصر (عج) شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۵۰۸۰
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج رامهرمز، در این همایش امام جمعه شهرستان به بیان اهمیت و جایگاه مساجد در جامعه پرداخت و گفت: مساجد از ظرفیت بالایی برای تعالی مومنین و جامعه بردارند. 

 

وی به حضور جوانان و نوجوانان در مساجد اشاره کرد و گفت: مسئولین و متولیان فرهنگی باید با برنامه ریزی های لازم زمینه های جذب حداکثری نوجوانان و جوانان به مساجد را فراهم کنند.

 

سرهنگ پاسدار تقی زاده فرمانده ناحیه شهرستان نیر در این مراسم به برکات فعالیت های مسجد محور در محلات اشاره کرد و گفت: مساجد نقش مهمی در سامان دهی جوانان و فعالیت های مردمی دارند.

 

وی به برنامه های مسجد محور بسیج اشاره کرد و گفت: حلقه های صالحین، نشست های بصیرت افزایی و کمک های مومنانه در کنار فعالیت های آموزشی، فرهنگی و ورزشی مساجد  نقش موثری در رشد و بالندگی جوانان دارد.

 

سرهنگ تقی زاده تصریح کرد : نقش مساجد و هیئت ها در شکل گیری انقلاب و در دوران دفاع مقدس بسیار مهم بوده و هست. 

 

ایشان با بیان اینکه دشمنان امروز به دنبال تضعیف مظاهر قدرت ما هستند خاطرنشان کرد: دشمن در بعد فرهنگی به دنبال تخریب مساجد و هیئتها است چون می داند در مساجد و هیئتهای ما سربازان امام زمان (عج) تربیت می شوند .

 

در پایان این مراسم از خادمین مساجد  شهرستان نیر تجلیل شد. 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار