محفل خاطره گویی رزمندگان واحد تخریب لشکر ۵ خراسان در خلیل آباد/ از ۹ آزاده شهرستان تجلیل شد + عکس

در شبی پر خاطره جمعی از رزمندگان واحد تخریب لشکر ۵ خراسان از منطقۀ ترشیز که در راستای تجدید میثاق با شهدا و آرمانهای امام راحل گرد هم جمع آمدند، از ۹ آزاده سرافراز شهرستان خلیل آباد طی آیین باشکوهی تجلیل شد.
کد خبر: ۹۵۳۴۶۸۵
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خلیل آباد، در شبی پر خاطره جمعی از رزمندگان واحد تخریب لشکر ۵ خراسان منطقۀ ترشیز که در راستای تجدید میثاق با شهدا و آرمانهای امام راحل گرد هم جمع آمدند، از ۹ آزاده سرافراز خلیل آبادی که لباس به یادماندنی روزهای اسارت را برتن داشتند، تجلیل شد.

دراین آیین باشکوه پس از بیان خاطرات روز های دفاع مقدس وگرامیداشت 31 شهید تخریب چی شهرستان خلیل آباد وشهید غریب اسارت  شهید گلبازی از 9 آزاده شهرستان در مراسمی باشکوه ومعنوی  که رزمندگان 8 سال دوران دفاع مقدس ودیگر اقشار مردمی  و درکنار آنان با حضور مهندس سید مسعود یاوری فرماندار شهرستان، حجت الاسلام نیک بین نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی  و روسای ادارات وفرماندهان سپاه وانتظامی شرکت داشتند، سالروز ورود آنان گرامی داشته شد.

در این محفل شهدایی که به یاد و خاطره شهدای تخریب لشکر 5 خراسان رضوی برگزار شد رزمندگان  شهرستانهای کاشمر، خلیل آباد و بردسکن این بار میزبان رزمندگان شهرستان خلیل آباد بود 50 رزمنده ای آن دوراه پر افتخار دراین محفل خاطره گویی گرد هم جمع آمدند تا بر دل بسایند که برای مجد و عظمت اسلام و قرآن و آرمان های امام راحل کنار هم هستند.

در این مراسم رزمندگان  و یاران شهدای منطقه به روایت گری و بیان خاطرات دوران دفاع مقدس  وخاطرات شیرین رزمندگان واحد تخریب پرداختند.

بنیاد شهید و امور ایثارگران، دفتر حفظ ونشر ارزش های دفاع مقدس، سپاه ناحیه شهرستان وپایگاههای بسیج، تعدادی از دهیاران وشوراهای روستایی، بخشداری مرکزی شهرستان  وادارات در برپایی این یادواره وسفر  دو روزه رزمندگان  واحد تخریب از یاران  شهدای منطقه که از مشهد مقدس به همراه خانواده ایشان  حضور داشتند،  همکاری ومشارکت داشتند. مداحی  توسط مداح کشوری حاج مهدی سروری  پایان بخش این مراسم  روحانی و معنوی بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار