خبرهای داغ:
در راستای ارائه گزارش فعالیت های یک ساله پایگاه های مقاومت بسیج برتر شهرستان سرخه، نمایشگاه اسوه در مصلی نماز جمعه سرخه افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۳۳۸۹۶
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای فعالیت های پایگاه های مقاومت بسیج خواهران و برادران برتر شهرستان سرخه در عرصه های مختلف، نمایشگاه اسوه در مصلی نماز جمعه سرخه برپا شد.

در طی آن غرفه های زیادی در حسینیه شهدا راه اندازی و پایگاه های مقاومت فعالیت ها و اقدامات خود را در عرصه های گوناگون ارائه دادند.

این نمایشگاه با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان، سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی افتتاح و به صورت تک تک از همه غرفه ها بازدید شد.

گفتنی است فرماندهان پایگاه های مقاومت گزارشی از عملکرد و فعالیت های خود را عنوان و به سوالات بازدیدکنندگان پاسخ دادند.

این نمایشگاه از تاریخ ۲۵ تا ۲۷ مرداد ماه ۱۴۰۲ آماده پذیرش بازدیدکنندگان جهت بازدید و آگاهی از روند فعالیت پایگاه های بسیج است.

لازم به ذکر است فیلم مستند «آقا مصطفی»، روایتی از زندگی شهید مصطفی صدرزاده؛ زندگی شهیدی که از دل عابدان کهنز به صدرزاده های امید آفرین تبدیل شد و مورد تقدیر رهبری قرار گرفت، در حسینیه شهدا اکران شد.

این مستند روایتی از سیر تربیتی و مدل تشکیلاتی شهید صدرزاده در مجموعه های فرهنگی و بسیج و روایتی از زندگی شهادت گونه یک فرمانده جوان که ظهر تاسوعا به شهادت رسید، است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها