خبرهای داغ:
جلسه ستاد پیامبر اعظم (ص) شهرستان سرخه با محوریت برگزاری مراسم های عزاداری در سالروز ارتحال پیامبر اعظم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۴۲۵۶
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، جلسه ستاد پیامبر اعظم (ص) شهرستان سرخه با حضور حجت الاسلام والمسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی در دفتر امام جمعه تشکیل شد.

در این جلسه امام جمعه در خصوص بزرگداشت سالروز ارتحال پیامبر اعظم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) به مواردی اشاره و از علما، هیئات مذهبی و مسئولین اجرایی جهت همکاری‌ هرچه بیشتر در راستای برگزاری باشکوه سالروز ارتحال پیامبر اعظم (ص) خواست تا برنامه ریزی های لازم را انجام دهند.

در ادامه جلسه در خصوص برنامه های مراسم سالروز ارتحال، زمان، مکان و جزئیات برنامه بحث و تبادل نظر و تصمیماتی اتخاذ شد.

همچنین مقرر شد مراسم سالروز ارتحال پیامبر اعظم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) با همکاری هیئات مذهبی شهر سرخه و ائمه جماعات مساجد و مسئولین شهرستانی باشکوه هرچه تمام در گلزار شهدای شهر سرخه برگزار شود.

گفتنی است برنامه ها از ساعت ده و سی دقیقه صبح با قرائت زیارت حضرت رسول اکرم (ص) از راه دور آغاز و بعد از قرائت، محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی برپا شود.

لازم به ذکر است نماز جماعت ظهر و عصر آن روز به صورت متمرکز و به امامت امام جمعه شهرستان اقامه، سخنرانی، مداحی و عزاداری بعد از نماز ظهر و عصر از دیگر برنامه های اجرایی خواهد بود.

در پایان مراسم نیز همه عزاداران مهمان سفره پر خیر و برکت پیامبر اعظم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) خواهند بود ‌.

همچنین مراسم دسته روی نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان در روز شهادت امام حسن مجتبی (ع) از ساعت ده و سی دقیقه صبح از حسینیه شهدا به طرف گلزار شهدا انجام می شود.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها