خبرهای داغ:

نشست های بصیرتی در محله اسلامی سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه از برگزاری شست های بصیرتی با محوریت جهاد تبیین و برگزاری کارگاه سواد رسانه ای در مسجد جمعه در این محله خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۳۶۷۶
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برنامه های اجرایی پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه، همزمان با ماه محرم مراسم عزاداری و سوگواره حسینی، همراه با مراسم روضه‌خوانی هر روز صبح در مسجد جمعه به همت بانیان و تلاش های جهادگران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در محله اسلامی آل یاسین (ع) برگزار می شود.

فاطمه اسیری فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مراسم عزاداری و سوگواره حسینی هر روز صبح با حضور گسترده بانوان با حضور فاطمه پیوندی، زهرا مهدوی نژاد، فضه اسلامی و مریم بافتی از طلاب و هادیان سیاسی بسیج در سطح شهرستان در مسجد جمعه سرخه برگزار شد.

او افزود: این برنامه ها با موضوعات جهاد تبیین و روشنگری مسائل روز، فضایل امام سجاد (ع)، تفسیر زیارت امین الله و محورهای دیگر تشکیل و با استقبال خوبی همراه بوده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) ادامه داد: اولین جلسه سواد رسانه ای با محوریت «سواد رسانه ای نیاز معقول هر خانواده» با حضور علی اکبر مونسان کارشناس در مسجد جمعه برگزار شد.

اسیری بیان داشت: در راستای برنامه های سپاه ناحیه سرکشی از پایگاه با حضور فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه و حوزه مقاومت بسیج کوثر خواهران انجام شد.

او بیان داشت: در قالب طرح نوجوانه های صالحین بازی وساخت کاردستی در حلقه‌ی کودک و نوجوان شهید سردار مهدوی نژاد و فعالیت این حلقه در فضای مجازی با استقبال خوبی برپا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار