خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرخه گفت: ۴٠ نفر از برادران بسیجی پایگاه‌های محلات شهرستان کرخه عازم راهیان نور غرب کشور شدند.
کد خبر: ۹۵۳۳۳۸۳
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج کرخه، جناب سرگرد پاسدار قاسم گوروی فرمانده سپاه کرخه در خصوص اعزام بسیجیان به اردوهای راهیان نور اظهارداشت: ۴۰ نفر از برادران بسیجی پایگاه‌های محلات شهرستان کرخه عازم راهیان نور غرب کشور شدند که این نیروها در قالب ۱ دستگاه اتوبوس و به مدت ۴ روز به استان کرمانشاه سفر خواهند کرد.

 

وی با اشاره به ۲۵۰ هزار شهید کشور که در طول دفاع مقدس تقدیم شده است، تصریح کرد: طعم شیرین امنیت به برکت خون این شهداست و سفرهای راهیان نور با هدف زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این فرهنگ مقدس به نسل‌های آینده است.

 

وی افزود: در مدتی که این نیروها در استان کرمانشاه هستند از مناطق عملیاتی بازدید خواهند کرد و راویانی که کاروان را همراهی می‌کنند نیز به عملیات‌های انجام شده در غرب کشور و بیان خاطرات شهدا خواهند پرداخت.

 

مسئول معاونت اردویی سپاه ناحیه کرخه افزود، تمامی برنامه ریزی های لازم برای اعزام و حضور بسیجیان در بازدید از مناطق عملیاتی غرب تدارک دیده شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار