خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین ترابی گفت: دشمن بداند که قرآن روی سر مسلمین به مانند شب قدر قرار دارد و آسیبی نمی بیند لیکن ناراحتی ما از این است که این اهانت ها با مصوبه قانونی و زیر پوشش و حمایت پلیس انجام می شود.
کد خبر: ۹۵۳۳۱۲۰
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶

قرآن باعث اتحاد جهانی شده است/دشمنان اثر بخشی قرآن را نمی بینند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه شهرستان گنبد کاووس درتجمع بازاریان ، اصناف و فعالان اقتصادی در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم گفت: فرهنگ و تمدن غرب چون حاکم بود و خودش را تمدنی بدون معارض می دید ، شعار صلح طلبی معرفی می کرد که اهل تکثر و تعامل است و دنبال ناسازگاری با کسی نیست. او اهل تحمل بود چون تمدن و فرهنگی را مقابل خود نداشت.

وی افزود: از آن وقتی که انقلاب اسلامی در دنیا حرفی برای گفتن دارد ، آن لبه ی خونین و سازش ناپذیری و داعش پروری خود را آشکار کرد. لذا پس از ظاهرسازی ها و دستکش مخملی ، آن دست چدنی آشکار شد. اینکه نمی تواند قرآن کریم را تحمل کند اثر بخشی بالای قرآن است.

امام جمعه گنبدکاووس عنوان کرد: قرآن امروز چون در صحنه حاضر شده و صفحه های جهانی را ساماندهی می کند و به تعبیری هم اتحاد جهانی ایجاد می کند و هم گفتگوی مقابله با شیطان را دارد تمدن پوچ غرب زیر سوال رفته و مستکبرین را خشمگین کرده است.

این مقام مسئول اذعان داشت: چه از امام (ره) که عنوان شیطان اکبر را داد ، چه عنوان رهبری عزیز که طاغوت اعظم به تمدن غرب لقب دادند ، به لطف خدا شاهد هستید که آن قرآن ساکت به ادعانامه ای علیه استکبار تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: پس از حضور جهانی فرهنگ قرآنی ، غرب دارای سیاست چندگانه ای شده است که اگر به نشریه ای یا هولوکاست اشاره کنید زندانی دارد ، ولی اگر به اعتقاد میلیونها مسلمان توهین کنی قانون از آن توهین حمایت می کند و نام این می شود آزادی بیان.

ترابی گفت: دشمن بداند که قرآن روی سر مسلمین به مانند شب قدر قرار دارد و آسیبی نمی بیند لیکن ناراحتی ما از این است که این اهانت ها با مصوبه قانونی و زیر پوشش و حمایت پلیس انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد:  این را بدانید که اگر اهانتی به اعتقادات مسلمین چه در سوئد انجام شود چه در دانمارک شعار ملت مرگ بر آمریکا خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها