خبرهای داغ:
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری: میزان تخصیص اعتبار به صنایع کوچک این استان به عنوان یک منطقه صنعتی باید بیش از این باشد .
کد خبر: ۹۵۳۲۹۳۵
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری در دیدار با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان به مناسب روز حمایت از صنایع کوچک بیان کرد: سال‌های متمادی است که رهبر معظم انقلاب بر مبحث اشتغال و تولید تاکید دارند که نشان می‌دهد این موضوع تا چه اندازه اهمیت دارد.افزایش سهم خوزستان در تخصیص اعتبارات صنایع کوچک

 

وی با بیان اینکه تاکید رهبر معظم انقلاب بر توجه به تولید وظیفه مدیران استان را بیش از پیش از سنگین می‌کند افزود: رئیس جمهور نیز با جدیت پیگیر مرتفع ساختن مشکلات تولیدکنندگان است تا چرخه تولید با خلل مواجه نشود.

 

 

وی در ادامه اظهار کرد: ضروری است در تمام شهرستان‌های خوزستان موضوع ایجاد اشتغال برای رفع بیکاری و محرومیت زدایی با جدیت دنبال شود و این امر مهم با فعال شدن واحد‌های صنعتی و تولیدی امکان پذیر خواهد شد.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه تاکید کرد: برای اشتغال زایی و افزایش تولید علاوه بر ایجاد شهرک‌ها و کارگاه‌های تولیدی جدید، واحد‌های صنعتی موجود نیز باید با ظرفیت بالا فعالیت کنند.

 

آیت الله موسوی جزایری در ادامه به نقش بانک‌ها در یاری رسانی به واحد‌های تولیدی راکد و راه اندازی کارگاه‌های جدید اشاره کرد و افزود: بانک‌های استان لازم است برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های دولت اهتمام بیشتری داشته باشند و در این مسیر کوتاهی نکنند.

 

وی در ادامه افزود: مدیران استان همه باید برای رفع بیکاری پای کار باشند تا چرخه تولید به خوبی بچرخد و با اشتغال زایی محرومیت از بین برود.

 

در ادامه این دیدار مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خوزستان بیان کرد: از سال گذشته تلاش شد سرمایه گذاران بزرگ و هلدینگ‌ها برای سرمایه گذاری در استان ترغیب و جذب شوند.

 

علی مهدی پور افزود: یکی از اهداف شرکت شهرک‌های صنعتی استان توسعه و رونق صنایع پایین دستی به دلیل زودبازده بودن آن‌ها است.

 

وی گفت: در دومین سفر استانی رئیس جمهور به خوزستان ساخت هفت شهرک صنعتی جدید در خوزستان تصویب شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار