خبرهای داغ:
در جلسه شورای مدیریت بحران خوزستان ، مشکلات تنش آب آشامیدنی و کشاورزی در برخی شهرها، لایروبی انهار و تمهیدات لازم برای میزبانی شایسته از زوار اربعین بررسی شد.
کد خبر: ۹۵۳۲۹۲۱
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان در این نشست با اشاره به رویکرد های جدی این ستاد گفت : مدیریت بحران بصورت مردم پایه و مشارکت محور دو شعار محوری است که با استفاده از ظرفیت مردمی و پتانسیل مجموعه‌های صنعتی، اقتصادی و مجموعه دوایر دولتی و عمومی بتوانیم مشکلات را از پیش پای مردم برداریم.

 

مرتضی شرف الدین شیرازی اظهار داشت : نگاه ما این است اول بتوانیم در پیشگیری و محرومیت زدایی گام برداریم و در گام دوم اگر موفق به پیشگیری برخی حوادث غیر مترقبه نشدیم با آمادگی کامل و همراهی مردم در کمترین زمان اقدام متقابل انجام دهیم.

 

وی باتوجه به میزبانی خوزستان جهت مراسم پیاده روی اربعین گفت : با همراهی بزرگان طوایف، عشایر و هم افزایی تمام نهاد‌ها و ارگان‌ها ، تلاش می کنیم تا بتوانیم میزبان شایسته‌ای برای زائرین سیدالشهداء (ع) باشیم.

 

گفتنی است ، جلسه مدیریت بحران استان به ریاست علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان، حضور تمام اعضای ستاد بحران و ارتباط وبینار فرمانداران سراسر استان برگزار شد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار