خبرهای داغ:
تولید مجموعه عروسکهای بومی و محجبه با نام "نورا" در خرمشهر توسط بانوان بسیجی حوزه مقاومت بسیج فاطمه زهرا"س" ناحیه خرمشهرانجام می گیرد.
کد خبر: ۹۵۳۲۷۶۴
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان خرمشهر؛ مجموعه عروسکهای بومی و محجبه نورا برای اولین بار در خرمشهر توسط سازندگی و بانوان فعال در عرصه مشاغل خانگی حوزه فاطمه زهرا س طراحی و تولید و به متقاضیان عرضه می شود.

 

سرکار خانم زهرا باقری مسئول فرهنگی حوزه مقاومت بسیج فاطمه زهرا"س" خواهران ناحیه خرمشهر می گوید؛ اگر بخواهیم موفقیتی کسب کنیم و در مسیری که قرار داریم کارمان نتیجه ای داشته باشد، باید بدانیم که درمقابل تهاجم فرهنگی دشمن باید با کار فرهنگی و تلاش فرهنگی و مجاهدت فرهنگی پاسخ بدهیم 

 

وی افزود؛ این مجموعه عروسکها با هدف احیاء فرهنگ اصیل بومی و احیاء هویت اسلامی ساخته و عرضه می شود، امید آنکه دستان هنرمند زنان این مرز و بوم مشت محمکی باشد بر دهان استکبار و ایادی داخلی آن.

 

لازم به ذکر است به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب هر دو حوزه خواهران ناحیه خرمشهر افدامات مثمر ثمر و ارزشمندی را شاهد هستیم،از جمله تولید عروسکهایی با مضامین عفاف و حجاب که توسط بسیجیان پایگاه علمی حوزه مقاومت بسیج ربحانه النبی "ص" برای توزیع در ایام اربعین بین دختر بچه هایی که به همراه والدین خود به زیارت اباعبدالله الحسین علیه السلام مشرف می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار