خبرهای داغ:
نشست تربیت و تعالی و طرح ولایت

نشست تربیت و تعالی و طرح ولایت ویژه فرمانده هان پایگاه ها و اعضای شورای حوزه شهر بهارستان

نشست تربیت و تعالی و طرح ولایت ویژه فرمانده هان ،اعضای شورا و مربیان عقیدتی پایگاه ها در شبستان مسجد حضرت قائم (عج) شهر بهارستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۲۷۲۷
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) اصفهان:نشست تربیت و تعالی و طرح ولایت ویژه فرمانده هان ،اعضای شورا و مربیان عقیدتی پایگاه ها در شبستان مسجد حضرت قائم (عج) شهر بهارستان برگزار شد.


در این نشست حجه السلام و المسلمین نوری ،مسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج ناحیه امام حسین( ع) در مورد ضرورت ولایت فقیه بیان داشتند:ما در اجرای قوانین و سیاست‌های کلی و مصالح و مفاسد عمومی در جامعه نیازمند ولایت فقیه هستیم زیرا جامعه‌ای که اسلامی است باید قوانین هم بر اساس شرع و احکام و اسلام باشد و هر مجتهدی نمی تواند بر حکومت اسلامی ولایت داشته باشد مگر اینکه ۴ ویژگی اصلی داشته باشد. ۱ )خویشتن‌دار باشد، ۲ )محافظ دین باشد، ۳ )مطیع امر مولا باشد، ۴ )اهل تقوا باشد.

حال این سوال پیش می‌آید که آیا ولایت فقیه در همه جا باید حضور داشته باشد ؟خیر چون ولایت فقیه در رأس حکومت دارای بازوهای اجرایی است که شامل نمایندگان ولی فقیه در اوقاف ،در جهاد، سپاه و غیره است که دستورات ولایت فقیه را به اجرا در می‌آورند و در هر حکمی و در هر تصمیمی ولایت فقیه اولویت دارد چرا که ولایت فقیه از احکام و حدود الهی و شرع آگاهی کامل دارد و حکم خداوند را در جامعه به اجرا در می‌آورد و بیشتر دشمنان هم با کلمه اسلام مشکل دارند چرا که می‌دانند در اسلام حکم خداوند اجرا می‌شود و یکی از مسائلی که امروز دغدغه مقام معظم رهبری است بحث معنویت در بسیج است که از عواملی که باعث ضعیف شدن معنویت می‌شود عبارتند از 1) دنیا طلبی 2) تجمل گرایی 3) تنوع طلبی است که باید از ورود این سه عامل جلوگیری کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار