خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام حسینی مجد:

بیمارستان سردار سلیمانی تویسرکان از حداقل تجهیزات برخودار است/خبرنگاران سفیر امیدآفرینی در تمام عرصه‌ها هستند

همدان-امام جمعه تویسرکان گفت: متاسفانه بیمارستان سردار سلیمانی تویسرکان با دارا بودن ساختمان مناسب به دلیل عدم اختصاص کد از سوی وزارت بهداشت و درمان از تجهیزات حداقلی برخوردار است.
کد خبر: ۹۵۳۲۷۰۶
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهر تویسرکان ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اظهار کرد: آزادگان سرافراز ما در طول دوران اسارت سختی و مشکلات فراوانی را پشت سر گذاشتند که یک نمونه آن شکنجه‌های روحی و جسمی بود که از سوی بعثی‌ها انجام می‌شد اما آنها برای اسلام و میهن عزیزمان ایران همه سختی‌ها را تحمل کردند و در مقابل دشمن در اسارت هم ایستادند.

وی با اشاره به هفته خبرنگار، خبرنگاران را سفیر امیدآفرینی در تمام عرصه‌ها دانست و گفت: کار خبرنگاری همانند همه مشاغل دارای تعهداتی است اما در شغل خبرنگار ابعاد بیشتری دارد که رسالت خبرنگار بر وحدت آفزینی، تقویت نظام اسلامی، طرح مشکلات جامعه، طرح توانایی‌های نظام، جریان‌سازی منطقی در کشور و در رأس همه امیدآفرینی است.

خطیب جمعه تویسرکان اظهار کرد: خبرنگار علاوه بر صحت خبر در انتقال آن هم سرعت را سرلوحه خود قرار دهد، چراکه نقش خبرنگار در جامعه جریان ساز و زنده کننده جامعه است.

وی با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: خبرنگاران با تلاش بیشتر بسترساز حضور بیشتر مردم در پای صندوق‌های رأی باشند چراکه خبرنگاران می‌توانند حضور حداکثری مردم را رقم بزنند و به موازات آن علاوه بر حفظ وحدت حفظ صیانت از آبروی مردم را مدیریت کنند.

حسینی مجد با اشاره به حضور معاون عمرانی استاندار در بین نمازگزاران جمعه تویسرکان گفت: مسئولین باید با خدمت وافر به ویژه در عرصه‌های عمرانی و معیشتی و گره گشایی در کار مردم امیدآفرینی را رقم بزنند.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات شهر تویسرکان که من بارها به آقای استاندار و معاون عمرانی استانداری گفته‌ام مشکل ترافیک تویسرکان است، که ایشان گفت طرح جامع شهر تویسرکان اگر زودتر آماده و ارائه شود مشکل ترافیک شهر تویسرکان حل خواهد شد اما تاکنون این طرح ارائه نشده است بنابراین درخواست داریم این موضوع باسرعت بیشتری در شورا و شهرداری بررسی و برای اقدام بعدی در اختیار دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد تا هرچه زودتر مشکل گره ترافیکی تویسرکان باز شود.

امام جمعه تویسرکان با اشاره به عدم تجهیز بیمارستان سردار سلیمانی تویسرکان گفت: متاسفانه بیمارستان سردار سلیمانی تویسرکان با دارا بودن ساختمان مناسب به دلیل عدم اختصاص کد از سوی وزارت بهداشت و درمان از تجهیزات حداقلی برخوردار است که نمونه ساده آن عدم تجهیز به دستگاه اکو، سونو گرافی و سی تی اسکن است به همین دلیل آمبولانس‌های بیمارستان سردار سلیمانی مثل آژانس مسافربری در حال جابجایی بیماران در مسیر ۵ کیلومتری بیمارستان سردار تا بیمارستان ولیعصر(عج)  برای انجام ادامه کار درمانی هستند بنابراین از رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان می‌خواهیم نسبت به رفع این مشکل جهادی عمل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار