عزتی خبر داد

پذیرش ۱۲دانشجوی رشته مامایی در اسدآباد

همدان-رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: در سال تحصیلی جدید و پس از پیگیری مستمر، مجوز پذیرش دانشجوی رشته مامایی با ظرفیت ۱۲ نفر در این مرکز محقق شد.
کد خبر: ۹۵۳۴۸۶۱
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳

الهه عزتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید و پس از پیگیری مستمر، مجوز پذیرش دانشجوی رشته مامایی با ظرفیت ۱۲ نفر در این مرکز محقق شد.

وی با بیان اینکه اخذ این رشته بسیار سخت بوده و کمتر دانشگاهی موفق به انجام آن می‌شود، با اشاره به راه‌اندازی نسخه مجله انگلیسی در معاونت آموزشی تصریح کرد: دانشکده ابایی از شفاف‌سازی نداشته و مشکلی با مطالبه‌گری منصفانه ندارد، علاوه بر این خود را موظف به پاسخگویی به افکار عمومی می‌دانیم.

رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد ادامه داد: رشته پرستاری که صحبت پایان آن بود نیز پس از ارزیابی کارشناسان وزارتخانه برای همیشه در اسدآباد ماندگار شد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی درباره وضعیت دارو گفت: به زودی سه داروخانه خصوصی جدید در اسدآباد شروع بکار خواهند کرد.

عزتی افزود: متاسفانه با وجود تلاش انجام شده در سفر رییس جمهور اعتباری برای سایت جدید دانشکده در دست ساخت پرستاری اختصاص نیافت اما از منابع دیگر ساخت این پروژه در حال انجام است.

وی پروژه‌های در دست احداث دانشکده را نیز شامل اتاق عمل و مرکز ناباروری بیمارستان قائم (ع)، پایگاه جاده‌ای پیرملو و ۳۸ پروژه بهداشتی در روستاها عنوان کرد و گفت: مرکز ناباروری در صورت شروع بکار کمک زیادی به شهروندان خواهد کرد.

رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد همچنین با اشاره به پایگاه سلامت در دست ساخت شهرک سید احمد افزود: مرکز طب کار دولتی نیز در اسدآباد راه‌اندازی شده است.

وی در پایان گفت: خوشبختانه در سال ۱۴۰۱ حتی یک مورد مرگ مادر باردار نیز نداشتیم و درباره اعزام مسمومیت‌ها به همدان نیز از شهریور ماه و با اضافه شدن متخصص مرتبط، دیگر بیمار قرص خورده به همدان اعزام نمی‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار