خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام حسینی مجد:

دستگاه ام.آر.آی و سی تی اسکن نیاز مبرم تویسرکان است

همدان-امام جمعه تویسرکان گفت: دستگاه ام، آر، آی و سیتی اسکن را یکی از نیازهای مبرم شهرستان تویسرکان عنوان کرد.
کد خبر: ۹۵۳۴۸۶۸
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در جلسه بررسی مشکلات حوزه بهداشت در تویسرکان دستگاه ام، آر، آی و سیتی اسکن را از نیازهای مبرم شهرستان عنوان و اظهار کرد: ام آر آی در شهرستان‌هایی هم جمعیت شهرستان وجود دارد چرا باید تویسرکان از این امکانات محروم بماند.

وی با بیان اینکه درخواست‌های ما، مشکلات و درخواست‌های عموم مردم است، گفت: گاهی به دلیل نبود امکانات در بیمارستان سردار سلیمانی آمبولانس‌ها مجبور هستند روزانه ۷۰۰ بار بین دو بیمارستان برای سونوگرافی و سیتی اسکن تردد کنند.

امام جمعه تویسرکان خواستار پیگیری و دریافت کد برای بیمارستان سردار سلیمانی شد و افزود: اگر این کد گرفته نشود، این بیمارستان عملا در حد یک اورژانس است و در حد یک بیمارستان نیست.

وی خواستار توجه به ساماندهی پارکینگ بیمارستان سردار سلیمانی شد و افزود: فضای بیمارستان سردار سلیمانی مانند بیابان است و فضاسازی انجام نشده، حتی یک صندلی هم در محوطه نیست و از کوچک‌ترین امکانات محروم است.

حسینی مجد با بیان اینکه دستگاه بی‌خطرساز زباله‌ها با ایجاد بوی متعفن موجب مشکل برای بیمارستان شده است، تأکید کرد: توقع نداریم همه مشکلات یک روزه حل شود اما با یک وعده دوماهه این مشکلات را حل کنید.

وی با اشاره به اینکه دشمنان دنبال بهانه و ناکارآمد نشان دادن دولت هستند، گفت: مسئولان باید با تلاش بیشتر مشکلات را حل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات