برگزاری کارگاه مشاوره خانواده در پایگاه امام حسین(ع) سپاه تبریز

تبریز- کارگاه مشاوره خانواده با موضوع ازدواج و فرزندآوری، در پایگاه امام حسین(ع) حوزه حضرت ام البنین(س) سپاه تبریز برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۲۳۷۹
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عضو بسیج جامعه پزشکی در این کارگاه به لزوم تسهیل در ازدواج جوانان اشاره و بیان کرد: با کاشتن بذر امیدواری و ترغیب جوانان به ازدواج می توان آن ها را به مسیر درست انتخاب زندگی اسلامی و مطلوب راهنمایی کرد.

روشنک سامبرانی افزود: در جامعه امروزی، مشکلات بسیاری مانع از ازدواج آسان برای نسل جوان بوده و انتظارات عجیب برخی از والدین موجب عدم تمایل دختر و پسر به تشکیل خانواده می شود.

وی ادامه داد: اگر جوانان ما راه و رسم زندگی خود را شناخته و ازدواج موفقی را داشته باشند؛ می توانند فرزندانی صالح را تربیت کنند.

سامبرانی در ادامه به فعالیت های عده ای از مراکز سقط جنین غیرمجاز پرداخت و گفت: معاندان با توطئه های گوناگون سعی در کاهش جمعیت ایران دارند و زوجین را از فرزندآوری و افزایش تعداد فرزند منع می کنند در حالی که فرزندآوری موجب افزایش رزق و روزی شده و نشاط و شادابی را برای خانواده بهمراه خواهد داشت.

عضو بسیج جامعه پزشکی اظهار داشت: تعدادی از افراد بدون اخذ مجوز و در پوشش ماما اقدام به سقط جنین غیر مجاز کرده و با تبلیغات گسترده، بانوان را از داشتن فرزند محروم می کنند.

وی اضافه کرد: امروزه طرحی بنام نفس؛ جهت مقابله با سقط جنین راه اندازی شده است که در راستای پیشگیری از سقط جنین‌های مجاز نیز اجرا می‌شود و مادرانی که قصد سقط جنین دارند، شناسایی شده و این تصمیم آنان مورد بررسی‌ قرار داده می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار