مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: تمهیدات لازم برای برپای موکب‌های ورزشی و همچنین تجهیز سالن‌های ورزشی شهرستان‌های مرزی برای اسکان و پذیرایی از زائرین اباعبدالله الحسین(ع) صورت گرفته است.
کد خبر: ۹۵۳۲۰۵۵
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳

عباس شیبک، در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، ضمن اشاره به فعالیت های جهادی و خیرخواهانه سال گذشته سازمان های مردم نهاد جوانان استان در ایام محرم و اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، اظهار کرد: امسال نیز تمهیدات لازم در خصوص برپای موکب های ورزشی و همچنین تجهیز سالن های ورزشی شهرستان مرزی استان سیستان و بلوچستان ویژه نقطه صفر مرزی برای اسکان و پذیرایی از زائرین عتبات عالیات که از کشور پاکستان وارد ایران میشوند، انجام خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان از تهیه بسته های فرهنگی ورزشی توسط هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد جوانان برای توزیع در بین زائرین اباعبدالله الحسین علیه السلام خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان آمادگی دارد در شهرهای مرزی و نقاط مهمانان پذیر، موکب برپا کند و بازدیدهای میدانی مسیولین حوزه ورزش و جوانان استان بصورت مستمر از این نقاط تا خدماتی مناسب در شأن زائرین عزیز صورت خواهد گرفت.

این مسئول یادآور شد: تلاش خواهیم کرد، قهرمانان ورزشی استان بهمراه جوانان سال اولی به مراسم اربعین حسینی اعزام شوند و نشست های تخصصی بین جوانان کشور دوست و همسایه پاکستان و ایران در راستای تبادلات فرهنگی ورزشی صورت گیرد.

ارسال نظرات