سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش سیستان و بلوچستان در آیین اختتامیه طرح یاوران ولایت ۱۴۰۲ خطاب به دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این طرح خاطرنشان کرد: مادامی که با تفکر جهادی و انقلابی و روحیه بلند و بسیجی در مسیر تحصیل و تهذیب گام بردارید یقیناً موفقیت‌های چشمگیر و دوچندانی را شاهد خواهید بود.
کد خبر: ۹۵۳۲۰۴۶
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، آیین اختتامیه طرح یاوران ولایت ۱۴۰۲ با حضور مسئولین آموزش‌وپرورش و مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان برگزار شد.

سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش استان در این آیین ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات همه عوامل و دست‌اندرکاران، مدرسین و مربیان این طرح اظهار داشت: بصیرت، هوشیاری، دینداری و ولایت‌مداری از مولفه‌های نسل انقلابی و جوانان و نوجوانان امروز ایران اسلامی است که ضرورت دارد همه شما خود را مجهز به آن کنید.

بروشکی افزود: شما فرماندهان علمی، فرهنگی و بسیجی مدرسه خود هستید؛ تلاش کنید در مسیر خط ولایت و نظام اسلامی حرکت کرده و مراقب باشید جای ارزش‌ها و ضد ارزش‌ها تغییر نکند.

وی ادامه داد: آنچه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در مفاد بیانیه گام دوم انقلاب به آن اشاره نموده‌اند آن است که شما به‌عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی وظیفه و رسالت سنگینی بر عهده دارید و شمایید که می‌توانید انقلاب را به اوج اقتدار و عزتمندی برسانید.

سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش استان بیان داشت: امروز جوان مومن در تراز انقلاب اسلامی بودن بسیار ضروری و حائز اهمیت است و شما به‌عنوان فرماندهان پایگاه بسیج مدرسه نقش الگویی برای هم‌کلاسی‌ها و دیگر دوستان خود خواهید داشت.

 وی اظهار داشت: تلاش کنید در همه عرصه‌ها اعم از فرهنگ، علم، تولید، فناوری، مهارت آموزی، ورزش، بصیرت افزایی و هرجا که نشان از عزت و افتخار دارد به خوبی نقش آفرینی کنید.

 بروشکی گفت: ظرفیت بی‌بدیل بسیج دانش‌آموزی و ابعاد مختلف کاری آن می‌تواند تضمین‌کننده حرکت روبه‌رشد و تعالی در مجموعه مدرسه و کلاس درس باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار