فرمانده سپاه چابهار گفت: امروز نفوذ رسانه‌ها بر تمامی مسائل غیر قابل انکار است و اگر اصحاب رسانه ما هدفمند و با برنامه در مسیر خود گام بردارند می‌توانند در خنثی کردن نقشه‌های دشمنان نقش آفرین باشند.
کد خبر: ۹۵۳۲۰۵۷
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸

سرهنگ خدارحم سارانی به مناسبت روز خبرنگار در گفتگو با  خبرنگار خبرگزاری بسیج چابهار اظهار کرد: امروز نفوذ رسانه‌ها بر تمامی مسائل غیر قابل انکار است و  اگر اصحاب رسانه ما هدفمند و با برنامه در مسیر خود گام بردارند می‌توانند در خنثی کردن نقشه‌های دشمنان نقش آفرین باشند.

وی ضمن عرض خدا قوت به اصحاب پرتلاش رسانه، این هفته را برای پاسداشت از زحمات خبرنگارانی که به عنوان زبان صادق جامعه و پل ارتباطی بین مسوولان و جامعه هستند را ناچیز عنوان کرد.

وی بر ضرورت جهاد تبیین در جنگ روایت ها توسط خبرنگاران تاکید کرد و گفت: در شرایط حساس کنونی وظایف خبرنگاران برای بیان حقایق بسیار سنگین و دشوار است.

مستقیمی خاطرنشان کرد: ایمان دارم خبرنگارانی که خود را در نوک پیکان حملات قرار داده اند ، قطع به یقین عاقبت بخیر میشوند.

فرمانده سپاه ناحیه زرین دشت تلاشهای دشمنان برای تقابل رسانه با ولایت را مردود دانست و عنوان کرد: قطعاً خبرنگاران انقلابی با هوشیاری هر چه تمامتر با تولید محتواهای اثرگذار خود تیر خلاص را به اهداف پلید دشمنان در جنگ رسانه ای کنونی خواهند زد.

او رسانه را میدان دار جنگ نرم دشمن دانست و بیان کرد: ما قدردان کار خبرنگاران هستیم و به مشکلات و سختی های شغلی آنان واقفیم.

سرهنگ مستقیمی خبرنگاران انقلابی را بازوی اصلی سپاه پاسداران قلمداد کرد و افزود: سپاه پاسداران خانه دوم‌خبرنگاران است و ما از ایده های این سربازان خط مقدم فرهنگی استقبال و با آغوش باز از نقطه نظرات آنان استفاده خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: امروز رسانه در حوزه جهاد تبیین بسیار اثرگذار است و ضرورت دارد به بهترین شکل ممکن به این امر خطیر پرداخته شود.

ارسال نظرات