فرمانده تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر در نشست سیاسی تیپ امام صادق (ع) گفت: سپاه خدمت در زمینه های گوناگون را از افتخارات خود می داند.
کد خبر: ۹۵۳۱۹۷۵
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷

سپاه خدمت در زمینه های گوناگون را از افتخارات خود می داند

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار یدالله کشاورز فرمانده تیپ عملیاتی امام صادق (ع) در نشست سیاسی تیپ امام صادق (ع) که با حضور دکتر ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برگزار شد ضمن یاد و خاطره شهدا گفت: شکرگزاری می کنیم که خداوند توفیق داد در زمانی خدمتگزار باشیم که رنگ و بوی شهدا در کشور ساری و جاری است و نظام ولایی در کشور حاکمیت داردو این توفیق بزرگی است و ما بر این خدمت و نوکری به خود می بالیم.

او اضافه کرد: عهد و پیمان ما با امام خامنه ای،رهبری عظیم الشان به این دلیل که ما پای این انقلاب و رهبری تا پای جان هستیم و از آرمان‌ها و اهداف و خون شهدا تا پای جان دفاع خواهیم کرد و از مواضع انقلابی کوتاه نخواهیم آمد.

کشاورز تصریح کرد:امروز به برکت رهبری امام خامنه‌ای عزیز در اوج قدرت نظامی هستیم و ابرقدرت‌های پوشالی امروز جایگاهی ندارند و سپاه پاسداران در آمادگی کامل برای هرنوع اقدام دشمنان است  و هر روز شاهد اخبار امید وار کننده نظامی خواهیم بود.

فرمانده تیپ امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: امروز سپاه در زمینه گوناگون، خدمت به مردم را از افتخارات خود می داند.

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار