خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام حسن‌زاده، با اشاره به اینکه دشمن امروز خانواده را مورد هدف قرار داده است گفت: متأسفانه کم‌کاری در این راستا صورت گرفته و مسئولان باید زمینه لازم را فراهم کنند تا مانع فروپاشی خانواده‌ها شوند.
کد خبر: ۹۵۳۱۸۵۸
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳

حجت‌الاسلام سید ابوالحسن حسن‌زاده، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اندیمشک، با بیان اينکه حجاب مانع فعالیت زنان در جامعه نمی‌شود اظهار کرد: انتظار می‌رود با روش‌های صحيح، دیگران را راهنمایی و دعوت به رعایت حجاب کنیم.

 

استاد حوزه‌های علمیه خوزستان، با تأکید بر لزوم توجه به موضوع جهاد تبیین افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با طلاب، مسئله تبلیغ را به عنوان اولویتی مهم دانستند. 

 

وی با اشاره به هجمه و توطئه دشمنان اذعان کرد: از نقش دشمن غافل نیستیم اما ضرورت دارد بدانیم بی‌کفایتی از سوی خودمان در داخل کشور وجود دارد.

 

حجت‌الاسلام حسن‌زاده، به بمباران دشمن در فضای مجازی اشاره کرد و ادامه داد: دستگاه‌های مربوطه باید با کسانی که به صورت هدفمند و برنامه‌ریزی شده هنجارشکنی می‌کنند، برخورد قاطع داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن امروز خانواده را مورد هدف قرار داده است خاطر نشان کرد: متأسفانه کم‌کاری در این راستا صورت گرفته و مسئولان باید زمینه لازم را فراهم کنند تا مانع فروپاشی خانواده‌ها شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار