خبرهای داغ:
کارگاه آموزشی خانواده و آسیب های اجتماعی ویژه بانوان فعال فرهنگی در سالن اجتماعات سپاه ناحیه بهبهان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۳۱۶۶۲
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان: کارگاه آموزشی علمی خانواده و آسیب های اجتماعی ، فرهنگی و سواد رسانه ای ویژه بانوان فعال عرصه فرهنگی در سالن اجتماعات سپاه ناحیه بهبهان برگزار گردید.

 

سیدتاج الدین ایزدگشب کارشناس سواد رسانه ای و سخنران کارگاه در این نشست بیان داشته ؛ اکثر خانواده ها صفحات تایم لاین و ذخیره شده شبکه اینستاگرام موبایل فرزندان خود را نه تنها بررسی نمی‌کنند بلکه با خرید بسته های اینترنتی به نوعی حمایت خود از زیست مجازی فرزند را در این شبکه آلوده اعلام می‌کنند.

 

وی در ادامه افزود؛ مادرِ خانواده به گمان آزادی بخشیدن و محدودیت زدایی فرزند خود در فضای مجازی بالاخص شبکه فرهنگ ستیز و اخلاق زدای اینستاگرام سخت در مسیر اشتباه و غیر قابل جبران می‌افتد و این یک خطای بزرگ و تهدید میباشد.

 

ایزدگشب از ارائه راهکار در این خصوص بیان داشته: زمان و موقعیت جستجو و دریافت داده های فضای مجازی در گوشی هوشمند فرزندان را از رصد چشمان خود دور نکنیم.

به رفتارهای فرزندان پس از ارتباط مداوم با شبکه های اجتماعی نظارت کافی داشته باشیم.واز مطالب جستجو شده و ذخیره سازی شده در پستوهای اینستاگرام و دیگر شبکه ها براحتی نگذریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار