خبرهای داغ:
۱۲۰نفر از برادران بسیجی اعضای حلقه های برتر صالحین پایگاه های مقاومت بسیج شهدای مهاجر،شهیدشاپوری،بلال ،شهیدنوری پور و شهیدمحمدی و شهید آوینی سپاه ناحیه گتوند عازم مشهد شدند   
کد خبر: ۹۵۳۱۵۹۸
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰

حجت الاسلام مهدی پور محرابی مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج گتوند در گفتگو با خبرنگار بسیج‌گتوند گفت: اعضای فعال برترین حلقه های صالحین به همت معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه ناحیه و حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) ازشهرگتوند به مشهد مقدس اعزام شدند.

 

حجت الاسلام پورمحرابی ، تصریح کرد: هدف از اعزام بسیجیان به مشهدمقدس را ارتقاء روحیه معنوی و تربیت اخلاق ولایتی و زیارت آقا علی بن موسی الرضا (ع) عنوان کرد و افزود: یکی دیگر از اهداف این اردوها تقویت بصیرت و معنویت بسیجیان و ایجاد انگیزه بین سرگروه ها و متربیان حلقه های شجره طیبه صالحین و استفاده از برنامه های سیاحتی و زیارتی است.

وی تاکید کرد: اگر بخواهیم بسیجیان مطلوب و در خور شأن اسلام و انقلاب در دهه چهارم انقلاب داشته باشیم باید بسیجیان را با رویکرد انقلاب و تراز انقلابی با حضور در حلقه های صالحین بسیج تربیت کنیم.

 

وی در پایان  به نحوه انتخاب حلقه های برتر اشاره و خاطر نشان کرد: برگزاری جلسات منظم حلقه ها، حضور منظم اعضا در حلقه، حضور در برنامه ها و عرصه های مختلف فرهنگی ، همکاری حلقه ها با فرمانده پایگاه از موارد انتخاب حلقه های برتر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار