خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان هفت هزار و ۷۲۰ لیتر سوخت قاچاق از چندین دستگاه کامیون و موتورسیکلت کشف و توقیف شد.
کد خبر: ۹۵۳۱۴۳۷
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرهنگ «ایمان مرادی» در این ارتباط افزود: ماموران انتظامی قصرشیرین در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی حین کنترل پایانه مرزی خسروی و محورهای مواصلاتی به چند دستگاه کامیون و موتورسیکلت مشکوک و جهت بازرسی آنها را متوقف کردند.

وی اظهار کرد: در بازرسی‌های صورت گرفته از وسایل توقیفی در مجموع هفت هزار و ۷۲۰ لیتر انواع سوخت قاچاق شامل بنزین و گازوئیل به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی قصرشیرین در ادامه گفت: در این راستا سه دستگاه خودرو سواری و چهار دستگاه موتورسیکلت توقیف و پرونده‌هایی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲مرز انجام می شود.

کشف ۳۳ راس احشام قاچاق در گیلانغرب

فرمانده انتظامی گیلانغرب از دستگیری سارقان حرفه ای در این شهرستان و ۳۳ راس احشام توسط پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «منصور محمدی» افزود: به دنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در گیلانغرب، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ سارق شده و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، طی عملیاتی آن ها را در مخفیگاهشان در شهر کرمانشاه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گیلانغرب گفت: متهمان دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب سرقت ۳۳ راس احشام در این شهرستان اعتراف کردند.

ارسال نظرات