خبرهای داغ:
تجدید بیعت بسیجیان حوزه های مقاومت بسیج خواهران حضرت معصومه (س)حضرت فاطمه (س) و ام البنین (س) رامهرمز با امام زمان (عج) در قم انجام گرفت.
کد خبر: ۹۵۳۱۴۲۲
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج رامهرمز، خواهر بسیجی خانم رفیعی نیا مسئول اردوی زیارتی مشهد مقدس، در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: این اردو با حضور باشکوه ۸۰ نفر از متربیان شجره طیبه صالحین در بسیج در حال برگزاری می باشد.

 

 وی افزود: الحمدالله توفیقی حاصل شد تا در طول مسیر در قم بتوانیم با حضور در مسجد جمکران، یک بار دیگر با حضرت صاحب العصر و الزمان حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف تجدید بیعت نماییم.

 

خانم رفیعی از برنامه های متنوع فرهنگی در طول سفر زیارتی بیان داشت و گفت: خواهران بسیجی در این اردو در صحن مطهر حرم حضرت معصومه سلام الله علیها نیز حضور یافتنذ و با زیارت عاشورا و دعای فرج، ظهور آقا امام زمان(عج) را از خداوند منان طلب نمودند. 

 

مسئول اردوی زیارتی اضافه کرد: به لطف خدا در حرم مطهر حضرت معصومه (س) در این بازه زمانی کوتاه توانستیم با تشکیل حلقه های دورهمی در مورد سیره زندگی حضرت فاطمه الزهرا و حضرت معصومه (س) و الگوپذیری زنان از شخصیتهای آنها در زندگی خانوادگی نکاتی قابل توجه بیان شود. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار