خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه اهل‌بیت (ع‌) واسطه فیض هستند، گفت: ذلت نخواهیم پذیرفت زیرا از امام حسین (ع‌) درس آزادگی و جوانمردی یاد گرفته‌ایم
کد خبر: ۹۵۳۱۳۵۸
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه،  آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه اهل‌بیت (ع‌)  فانی در ذات احدیت هستند اظهار داشت: این شکوه زائران اربعین حسینی را در ایام محرم و صفر ببینید و این به واسطه فیض وجودی اهل‌بیت(ع‌) است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه  اهل‌بیت (ع‌)  واسطه فیض هستند، گفت: ذلت نخواهیم پذیرفت زیرا از امام حسین (ع‌) درس آزادگی و جوانمردی یاد گرفته‌ایم. 

وی با اشاره به  توهین مکرر برخی از دولت‌های اروپایی به ساحت مقدس قرآن عنوان کرد: ترس دشمنان و نظام استکبار جهانی از این اسلام و دین به حدی است که این موضوع توهین و سوزاندن قرآن متوسل شده‌اند زیرا می‌دانند تنها راه هدایت انسان‌ها توسل به قرآن و اهل‌بیت (ع‌)  است و همه انسان‌ها در راه صراط  مستقیم قرار می‌گیرند و از این اسلام هراس دارند.

علما با اشاره به اینکه همه چیز در داخل اسلام است و اسلام به ما یاد داده که مرگ بر آمریکا و مستکبران بگوییم افزود: اهل‌بیت (ع‌) کشتی نجات انسان‌ها  هستند و باید تنها در صراط مستقیم حرکت کرد.

وی با اشاره به  نافذالبصیره بودن حضرت عباس (ع‌) گفت: این حضرت بصیرت و آگاهی داشت و آینده را به خوبی تحلیل می‌کرد و درست و به موقع تصمیم گرفتند. 

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه  14 مردادماه روز حقوق بشر اسلامی است گفت: کشورهای مستکبر آزادی و کرامت بشری را با سیاست‌های کثیف خود خدشه‌دار کرده‌اند و ما باید الهی باشیم زیرا خداوند حقوق ما را تعیین کرده است. 

وی بیان کرد: 16 مردادماه سالروز تشکیل جهاد سازندگی و 17 مردادماه روز  خبرنگار است که باید به این وظیفه خطیر توجه کافی شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار