خبرهای داغ:
امام‌جمعه‌موقت‌سرپل‌ذهاب‌ گفت: ایمان‌ و‌ تقوا کلید برکات‌ و‌ رحمت الهی است‌ و‌ باعث بارش باران رحمت و برکات خداوند به زمین می‌شود.
کد خبر: ۹۵۳۱۲۵۷
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام هوشنگ کریمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان سرپلذهاب اظهار داشت: ایمان و تقوا کلید برکات الهی است و سبب می شود که باران رحمت و برکات خداوند به سوی آنها باریدن کند .

وی افزود: در آیات قرآنی مجازات‌های شدید برای مجرمان و طغیانگران شرح داده شده و این حقیقت مطرح است که این مجازات ها واکنش اعمال آنها می باشد ولی اگر انسان پاک و باایمان باشد بجای عذاب الهی، برکات خداوند بسوی از آسمان و زمین بسوی او می آید.

وی در ادامه به ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی به دست طالبان در افغانستان اشاره کرد و گفت: سالروز شهادت شهید محمود صارمی بعنوان روز خبرنگار نامگذاری شده و فرصت مغتنمی برای تجلیل از خبرنگاران و فعالین عرصه اطلاع رسانی به جامعه می‌باشد.

خطیب جمعه موقت شهرستان سرپلذهاب افزود: خبرنگار کار اطلاع‌رسانی و انعکاس رخدادها و وقایع جامعه که قابلیت خبررسانی را دارند برعهده دارد و بعنوان یک پل ارتباطی بین مردم و مسئولین فعالیت دارد.

وی خاطرنشان کرد: یک خبرنگار باید علم، تجربه، دانش، مهارت و جسارت کافی را داشته باشد تا درکنار آنها با سرعت، دقت و صحت که یه اصل مهم در کار خبری است بتواند یک خبرنگار موفق باشد.

کریمی ادامه داد: کسی که وارد عرصه خبری می شود باید عشق و علاقه کافی به خبرنگاری داشته باشد چون عرصه خبررسانی در عین جذاب بودن مخاطرات بسیاری دارد و اگر این کار همراه با عشق و علاقه نباشد نمی تواند این مخاطرات و سختی‌ها را تحمل کند .

امام جمعه موقت شهرستان تصریح کرد: خبرنگار باید ضمن داشتن استعداد ذاتی از هنر واژه‌گزینی و ذوق خبری، حوصله زیاد و نگاه موشکافانه برخوردار باشد و به دور از احساسات بکوشد وقایع را همانگونه که حادث شده برای مخاطبین بازگو کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار