خبرهای داغ:
مراسم تشییع مادر شهیدان نوری با حضور آیت الله موسوی جزایری، نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولین و مردم شهید پرور در صالح شهر گتوند برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۱۱۳۳
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹

مراسم تشییع مادر شهیدان نوری در گتوند

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ مادر شهیدان نوری که دو تن از فرزندان برومندش را تقدیم انقلاب اسلامی نمود، روسفید و سرافراز با صبر زینبی به فرزندان شهیدش پیوست.

 

پیکر مطهره «حاجیه خانم فخری بهارخانه » مادر معظم شهیدان محمد و غلامحسین نوری عصر روز پنج شنبه ۱۲مرداد ۱۴۰۲ با حضور آیت الله موسوی جزایری، نیروهای نظامی و انتظامی، جامعه روحانیت،مدیران و مسئولان ادارات مختلف استان و آحاد مردم در گلزار شهدای علی پهونده صالح شهر تشییع و به خاک سپرده شد. مراسم ختم او نیز روز پنج شنبه ۱۲ مرداد ماه ۱۴۰۲ در مسجد حضرت محمد ( ص) صالح شهر گتوند برگزار شد.

 

از دست دادن این اسوه‌های صبر و استقامت که نماد پایداری و عزت و استقلال کشورند و در دامان پاک خود ستارگانی را پرورش داده‌اند که تا ابد راه ملت در مسیر اعتلای کلمه‌الله را روشن نگاه خواهند داشت غم بر دل می‌نشاند و آدمی را در برابر عظمت روحی آنان به کرنش وا می دارد.

 

اگر امام(ره) فرمودند  که راه و رسم شهادت در این کشور کور شدنی نیست به دلیل وجود این اسوه‌های صبری است که سخاوتمندانه ثمرات وجود خویش را با عشق حسینی به معرکه می فرستند و حسرت شنیدن آه و افسوس را بر دل دشمن می‌گذارند.

 

روح این مادر مومنه، اسوه مقاومت و صبر قرین رحمت اللهی باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار