خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از پایداری آب موکب‌های مستقر در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی در مرز‌های چذابه و شلمچه برای اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۱۱۱۵
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، محمدرضا کرمی نژاد روز پنجشنبه در نشست گردهمایی بزرگ موکب داران در پایانه‌ مرزی شلمچه گفت: تامین و پایداری آب موکب‌های مسیر مراسم اربعین حسینی در سال‌های قبل با مشکلات زیادی مواجه بود.

وی افزود: با جداسازی آب روستا‌ها از موکب‌ها برای تامین آب پایدار در قبل و بعد از پایانه‌های مرزی استان تلاش شد تا مشکلات زائران حسینی در بخش تامین آب و جمع آوری فاضلاب برطرف شود.

 

کرمی نژاد ادامه داد: آبفای استان آماده ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه است و در تامین آب آشامیدنی موکب‌ها و دفع بهداشتی فاضلاب اقدامات خوبی با توجه به گرمای هوا و مصرف بالای آب انجام شده است.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان می‌گوید: عملیات ساخت ایستگاه پمپاژ آب موکب‌ها به ظرفیت ۶ هزار متر مکعب در شبانه روز در پایانه مرزی شلمچه و ساخت خطوط آبرسانی موکب‌ها به طول ۳ هزار و ۵۰۰ متر اجرا شده است.

 

این مقام مسئول با اشاره به ساخت مخازن در پایانه مرزی شلمچه، ادامه داد: عملیات ساخت ۲ مخزن ذخیره ۵۰۰ مترمکعبی و یک مخزن ذخیره ۲۵ هزار مترمکعبی با هدف پایداری و تامین آب در تصفیه خانه خرمشهر وارد مدار بهره برداری شده است.

 

۲ مرز چذابه و شلمچه در خوزستان از مسیر‌های تردد زائران اربعین حسینی کشور هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار