اولین جلسه یادواره شهدای کارمند استان توسط سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان در سالن جلسات ولایت استانداری استان با حضور دکتر رضا شریفی معاون سیاسی اجتماعی استاندار، سرهنگ پاسدار حسن نکویی مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان، علی کیخا رئیس سازمان صداوسیمای استان، مدیران ادارات کل و فرماندهان حوزه‌های ادارات برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۳۱۰۲۷
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۹

به گزارش خبرگزار بسیج سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان، در این جلسه مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان گفت: ستاد یادواره شهدا در سازمان بسیج ادارات و کارمندان تشکیل شده و جلسات متعددی نیز تاکنون برگزار گردیده و اقداماتی از جمله جمع‌آوری آثار شهدا، زندگی‌نامه و وصیت‌نامه شهدا به‌صورت ویژه پیگیری شده که تاکنون آمار ۱۴۶شهید به دست ما رسیده است که تقریباً از این تعداد ، ۱۱۰ خانواده شهید در استان حضور دارند. نکویی افزود: کتاب زندگی‌نامه شهدا در دست ویراستاری و چاپ می‌باشد تا اطلاعات کاملی از شهدای کارمند استان برای همیشه داشته باشیم. حسن نکویی در ادامه گفت: تهیه تندیس شهدا را دردست‌اقدام داشته که قرار است اسم و عکس هر شهید برروی تندیس چاپ شود .همچنین لوح تقدیر برای هر خانواده در دست تهیه می‌باشد.
این جلسه مصوباتی در برداشت که فضاسازی تبلیغاتی، تهیه و چاپ کتاب شهدا، پیگیری تأمین اعتبار تهیه تندیس شهدا، تهیه کارت هدیه برای خانواده های شهدا، پوشش رسانه‌ای توسط سازمان صدا و سیما و... از مهم‌ترین مصوبات این جلسه بود.
لازم به ذکر است ؛ اولین یادواره شهدای کارمند در استان قرار است در تاریخ۱۴۰۲/۰۶/۰۹ با دعوت از سخنران کشوری و با حضور ۱۱۰ خانواده محترم شهید، مدیران کل فرماندهان پایگاه‌ها و بسیجیان ادارات کل استان در تالار فردوسی دانشگاه سیستان‌وبلوچستان برگزار گردد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار