این مراسم با حضور سرهنگ نکویی مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان و هئیت همراه و همچنین آقایان ارجمندی و مرحمتی معاونین استاندار ومدیران استانداری در محل سالن جلسات معاونت منابع انسانی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۳۰۹۶۲
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان درابتدای این مراسم سرهنگ پاسدار حسن نکویی ضمن خیرمقدم به مهمانان حاضر در جلسه نقش وجایگاه بسیج در زمینه‌های مختلف را بیان و گفتند: بسیج پرچمدار حرکت در جهت خودکفایی و صف شکن در مسیر تحریم‌ها و تهدید‌ها هستند و سربلندی وعزت ایران اسلامی مرهون همت، دانش و تلاش این سربازان گمنام است.
وی در بخش دیگری از سخنان خویش فعالیت‌های بسیج ادارات در سال‌های اخیر را قابل تقدیر توصیف نمود و ضمن تشکر از زحمات برادر جهانتیغ فرمانده سابق بسیج و آرزوی موفقیت برای وی در سمت جدید، اظهار امیدواری نموده و گفت: برادر شهرکی فرمانده جدید پایگاه از همت و دانش نیرو‌های توانای بسیجی استانداری درزمینه‌های مختلف به نحو احسن استفاده نموده و امید است شاهد موفقیت‌های بیشتر پایگاه مقاومت بسیج استانداری سیستان و بلوچستان در عرصه‌های گوناگون باشیم.
درادامه مراسم ، سرهنگ نکویی طی سخنانی به لزوم همراهی و همدلی در انجام کار‌ها و وظایف اشاره نموده و همگامی مدیران وبسیج را از عوامل مهم در تسریع کار‌ها برشمرد و بیان داشت: این عوامل سبب می‌شود تا در شرایط سخت و دشوار هم بتوان با موفقیت مشکلات را پشت سر گذاشته در مسیر پیروزی گام برداشت.

در خلال جلسه ارجمندی معاون توسعه مدیریت استانداری با بیان این مطلب که هرجا که فرهنگ ناب بسیجی به میدان بیاید گره از خیلی از کار ها برداشته می‌شود؛ اعلام حمایت همه جانبه خود را ازمجموعه پايگاه بسیج استانداری اعلام نمودند.
مرحمتی معاون امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان نیز بسیج وفرهنگ بسیج را در ادارات دولتی بسیار سازنده دانسته و خواستار استفاده از همه ظرفیت کارکنان اداری در پیشبرد اهداف بسیج ونظام مقدس اسلامی شدند.
در پایان این برنامه ضمن تقدیر از زحمات فرمانده سابق بسیج استانداری حکم انتصاب آقای شهرکی قرائت و به ایشان تقدیم گردید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار