خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام فاضلیان:

ما در انتقال پیام شهدا کم کاری کرده‌ایم

همدان-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان ا بیان اینکه ما در انتقال پیام شهدا کم کاری کرده‌ایم،گفت:شهدا کار خود را انجام دادند امروز نوبت وظیفه ما است که پیام آنها را منتقل کنیم.
کد خبر: ۹۵۳۰۷۶۷
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مراسم پرفیض قرائت زیارت عاشورا با حضور امام جمعه همدان، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، مسئولین استانی، مدیرعامل، معاونین، مدیران و کارکنان شرکت برق و عموم مردم و عزاداران حسینی در شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان در این مراسم ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) با بیان اینکه زیارت عاشورا را از دیدگاه‌های مختلف می‌توان بررسی کرد و برکات آن واکسن معنوی قوی است، اظهار کرد: کلمه «ثارالله» در زیارت عاشورا به معنای خون خداست که در زمان امام حسین(ع) حیات اجتماعی به تزریق این خون به پیکره اجتماع بستگی داشت.

حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان با بیان اینکه هر انقلاب دو چهره دارد، یکی نثار خون و دیگری انتقال پیام، گفت: حقیقت تاریخ این است که ۱۳۸۴ سال پس از عاشورای ۶۱، امام حسین (ع) و یارانش برای ترویج دین خون خود را تقدیم کردند و حضرت زینب (س) و یارانش پیام آن را به همه رساندند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس نیز تکرار واقعه کربلا بود، افزود: شهدای ما نیز کار حسینی کردند و ما باید کار زینبی کنیم تا این مسیر ادامه یابد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه ما در انتقال پیام شهدا کم کاری کرده‌ایم، گفت: موضع شهدا مشخص بودو آنها کار خود را انجام دادند امروز نوبت ما است که وظیفه خود را در برابر ایثار آنها انجام دهیم و پیام آنها را منتقل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات