جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: کار تشکیلاتی و منسجم آینده‌ بهتری را رقم خواهد زد.
کد خبر: ۹۵۳۰۷۴۹
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵

سردار قدرت اله کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام در افتتاحیه نهمین دوره تشکیلاتی طرح یاوران ولایت استان ایلام در مجتمع آموزش‌وپرورش شهر ایلام گفت: کاری که دانش‌آموزان در قالب طرح و سازماندهی‌های مختلف مانند طرح یاوران ولایت در مدرسه، خانواده و جامعه انجام می‌دهند از بزرگ‌ترین معروف‌ها و بلکه برای حفظ نظام اسلامی و کادرسازی در انقلاب اسلامی است.

وی افزود: فقدان ایمان بصیرت و آگاهی باعث می‌شود تا عده‌ای گمراه شده و مبتنی بر فرهنگ اسلامی حرکت نکنند؛ ولی حرکت دانش‌آموزان در برنامه‌های مختلف و در قالب برنامه‌ریزی و هدف مشخص باعث می‌شوند تا مسیر را برای ما باز شده و آینده‌ای بهتر رقم بخورد.

کریمیان در ادامه گفت: امروز نظام استکباری با دنبال القای ناکارآمدی و یاس است؛ ولیدانش آموزان و یاوران ولایت می‌توانند مولفه‌های قدرت نظام اسلامی در زمینه‌های مختلف را در لایه‌های مختلف جامعه تبیین کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز بدون کادرسازی و برنامه‌ریزی و هدف به نتیجه نمی‌رسیم و اگر سازماندهی و انجام کار با برنامه‌ریزی دقیق و هدف‌مند باشد در سریع‌ترین زمان به بهترین نتیجه خواهیم رسید.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام بیان داشت: دشمن خانواده‌های مذهبی جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده و جنگ، جنگ اراده‌هاست تا دشمن ما را از مسیر منحرف کند؛ ولی اراده ما می‌تواند قطعاً نقشه‌های دشمن را باطل کند.

وی گفت: در مسیر زندگی همیشه نیابد به دنبال آسان‌ترین راه‌ها بود، شاید گاهی به نتایج موقت و زودگذر برسد، اما راه‌های آسان نتیجه لازم را نداشته و کسانی که در سختی‌ها راه را طی کرده باشند آب‌دیده‌تر، پخته‌تر و قطعاً استوار و درست عمل کرده و به نتیجه بهتر دست‌یافته و به آینده امیدوارتر می‌شوند.

کریمیان بیان داشت: تمام پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در تحریم‌ها به‌دست‌آمده و اگر توانستیم به پیشرفت دست پیدا کنیم و در عرصه بین‌الملل نقش‌آفرینی کنیم به دلیل این است که در سختی‌ها به قدرت رسیدیم؛ ما در سختی دفاع مقدس به مسیر پیشرفت دست پیدا کردیم.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام در ادامه گفت: میزان ظرفیت هر شخصی به میزان آرزوهای اوست و نباید به اهداف زودگذر فکر کنیم؛ بلکه باید در کارهای ما باید اهداف قوی‌تر و بهتر را مدنظر داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: کارهای تشکیلاتی در قالب یک کار منسجم، سازمان‌یافته و منظم می‌تواند بهتر و سریع‌تر به هدف برسد.

کریمیان تصریح کرد: امروز ما آینده ما را رقم خواهد زد و اگر امروز به پیشرفت دست پیدا کرده و در مقابل دشمنان ایستاد‌ه‌ایم مدیون دفاع مقدس هستیم؛ بنابراین امروز باید با کادرسازی و تربیت نسل‌های آینده، آینده‌ای بهتر را بسازیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار