جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام:
جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه اربعین پیشران توسعه استان ایلام است، گفت: بایستی نگاه دولت به استان، اربعین و گذرگاه مرزی مهران یک نگاه ویژه باشد.
کد خبر: ۹۵۳۱۳۲۶
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار قدرت الله کریمیان  در نشست شورای اداری استان ایلام، اظهار کرد: مردم استان با حضور ریاست جمهوری در ایلام به طور قطع استقبال بسیار خوبی از وی انجام خواهند داد، مردم گلایه مندی هایی دارند ولی اثبات کردند پای نظام و آرمان های انقلاب اسلامی پایبند هستند.

وی ابراز کرد: مطالبات و خواسته های مسولان و مردم در خصوص طرح های استان باید راهبردی باشد که تاثیر آن را تا ۱۵ سال آینده در ایلام ببینیم و در راستای نیازمندی های امروز و آینده استان باشد.

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام با بیان اینکه اربعین حسینی پیشران توسعه استان است، گفت: طرحهایی که در حوزه اربعین در استان انجام می شود در راستای توسعه استان است و بخشی از توسعه کشور با نگاه به گذرگاه اربعین باشد.

سردار کریمیان با اشاره به اینکه باید نگاه دولت به استان، اربعین و گذرگاه مهران یک نگاه ویژه باشد، یادآور شد: از سرمایه گذاری در حوزه اربعین باید حمایت شود البته اقدامات خیلی خوبی در حوزه اربعین در استان انجام گرفته و چندین دولت های قبل در حوزه اربعین در این دولت در استان کار شده است.

وی گفت: راه اربعین و زیرساخت های آن زمینه ساز توسعه استان و نیازمند توجه ویژه است و امیدواریم در اجرای این طرح ها و زیرساخت ها تسریع داده شود.

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام با اشاره به اینکه استان از نظر منابع خدادادی استانی غنی است، افزود: در حوزه گردشگری و کشاورزی استان ایلام حرف های زیادی برای گفتن دارد که باید در این زمینه با نگاه به آینده کار شود.

وی تصریح کرد: انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز غرب کشور به استان با توجه به میزان تولیدات نفت و گاز در ایلام یک کار درخور و شایسته بود، گفت: ایجاد دانشگاه نفت که می تواند پرورش دهنده توان علمی در این حوزه باشد که در حوزه نفت و گاز نقش آفرینی کند.

سردار کریمیان با بیان اینکه امنیت در مرزهای استان با توجه به ۴۳۵ کیلومتر مرز ایلام با کشور عراق پایدار است، خاطرنشان کرد: زیرساخت های مرزی در این استان باید مورد توجه قرار گیرد و امری راهبردی است، توسعه فرودگاه ایلام، رفع فرسودگی شبکه آب و فاصلاب، توجه به کاشت گونه های مقاوم درختی در استان از دیگر مواردی است که باید مورد توجه مسوولان در راستای ترسیم آینده بر مبنای امروز قرار گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار