مدیرکل آموزش‌وپرورش ایلام گفت: دانش‌آموزان تبیین‌کننده مولفه‌های قدرت ایران اسلامی هستند و به همین منظور باید این مولفه‌ها را بشناسند.
کد خبر: ۹۵۳۰۷۵۱
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹

علی درویشی مدیرکل آموزش‌وپرورش ایلام در نهمین دوره تشکیلاتی طرح یاوران ولایت گفت: یکی از مولفه‌های قدرت ایران فرهنگ غنی است که برگرفته از عاشوراو فرهنگ اسلامی است که با وجود تهاجم دشمنان اما همچنان با مردم با علاقه آن را دنبال می‌کنند.

وی افزود: موقعیت جغرافیایی و علم از دیگر مولفه‌های قدرت ایران هستند که در حوزه علم ایران از جمله کشورهایی پیشرفت‌های علمی زیادی در زمینه‌های مختلف باتربیت دانشمندان دست‌یافته است.

درویشی خاطرنشان کرد: ولایت از دیگر مولفه‌های قدرت ایران است که رهبر انقلاب با دارابودن شاخصه‌هایی مانند شجاعت، علم، ساده‌زیستی، تقوا، ایمان، اخلاص و... در دنیا بی‌نظیر است و سبب شده تا ولایت‌فقیه در همه کشورها یک الگو باشد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش ایلام خاطرنشان کرد: باید ویژگی‌های ولایت و نقشی که دارد در لایه‌های جامعه تبیین شود و این کاری است که دانش‌آموزان با یادگرفتن مولفه‌های آن به‌خوبی انجام دهند.

وی تصریح کرد: باید به آینده امیدوار بود و آینده‌پژوه بود دانش‌آموزان ما باید مولفه‌های توسعه را بشناسند و آن را دنبال کنند و در جامعه تبیین کنند.

درویشی بیان داشت: دانش‌آموزان باید با برنامه و سازماندهی شده کارکرده و برای حل و آینده خود برنامه داشته باشند تا بتوانند مسیر رشد و تعالی را بپیمایند.

ارسال نظرات