فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: ۳ هزار بسته لوازم‌تحریر و نوشت‌افزار توسط سازمان بسیج سازندگی و بسیج دانش‌آموزی بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت در مناطق مختلف ایلام توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۴۰۲۸۹
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام عصر چهارشنبه در حاشیه برنامه توزیع لوازم‌تحریر و نوشت‌افزار در سالن ۹ دی ایلام گفت: ۳ هزار بسته لوازم‌تحریر و نوشت‌افزار توسط سازمان بسیج سازندگی و بسیج دانش‌آموزی بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت در مناطق مختلف ایلام توزیع خواهد شد.

 

وی افزود: ارزش هر بسته لوازم‌تحریر ۵ میلیون ریال است که جمعاً ۱۵ میلیارد ریال برای این بسته‌ها در نظر گرفته شده است.

 

شاکرمی در ادامه گفت: بین آموزش پرورش و سپاه طرح‌های مختلفی از جمله طرح شهید عجمیان، در قالب ۱۵۰ گروه جهادی ۲۵۰ مدرسه مرمت، تعمیر و بهسازی شده و همچنین حدود ۲ هزار نیمکت تعمیر شده است.

 

 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام خاطرنشان کرد: در روزهای آینده و بازگشایی مدارس بحث راهیان نور و راهیان پیشرفت در دستور کار است.

 

وی یادآور شد: امسال همایش یک‌روزه مسئولان آموزش‌وپرورش و سپاه با حضور فرمانده کل سپاه، وزیر آموزش‌وپرورش و رئیس سازمان بسیج برگزار خواهد شد که زمینه همکاری بیشتر را فراهم آورده و به‌عنوان یک مجموعه کمک‌کننده در کنار آموزش‌وپرورش در مسائل محرومیت‌زدایی تربیتی و... خواهیم بود.

 

شاکرمی تصریح کرد: آموزش‌وپرورش بزرگ‌ترین مهم‌ترین و تأثیرگذارترین مجموعه در کشور است و باتوجه‌به اینکه در آموزش‌وپرورش زمینه همکاری سایر نهادها فراهم شده است، نقش بسیج به‌خاطر رسالت سپاه یک نقش‌برجسته است و در استان ایلام هم به لحاظ روحیه مسئولان آموزش‌وپرورش و فضای پر از احساس و محبت مجموعه‌های دانش‌آموزی بیشتر در کنار آن‌ها خواهیم بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار