خبرهای داغ:
معاون استاندار خوزستان: همه مقدمات برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی در دو پایانه شلمچه و چذابه در حال انجام شدن است.
کد خبر: ۹۵۳۰۶۴۵
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، معاون امور عمرانی استانداری خوزستان در بازدید از پایانه مرزی چذابه گفت: محور‌های مواصلاتی به دو مرز خوزستان نیز با جدید در حال ایمن سازی و بهسازی هستند و تا قبل از ماه صفر عملیات عمرانی در این مناطق به پایان خواهد رسید.

محمد خانچی افزود: در طریق الحسین تمیدات لازم برای احداث مواکب اربعین در نظر گرفته شده است.

 

وی گفت:امسال برای اولین بار با همکاری دهیاری‌های خوزستان، علاوه بر موکب‌های عتبات و عالیات هر دهیاری یک موکب برای پذیرایی و اسکان از زوار برپا می‌کند.

 

خانچی با اشاره به تقویت پایگاه‌های هلال احمر و اورژانس گفت:برای افزایش خدمات رسانی به زوار با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی خوزستان تمهیدات خوبی در نظر گرفته شده است.

 

وی همچنین با اشاره به تامین آب آشامیدنی پایدار در مرز‌های خوزستان افزود: نخازن اضطراری در دو پایانه تعبیه شده است.

 

خانچی همچنین از تامین برق پایدار در پایانه‌های مرزی خوزستان نیز خبر داد.

 

معاون استاندار خوزستان گفت: امسال برای اولین بار در محور‌های ورودی مرز‌های خوزستان مجتمع‌های رفاهی و سرویس‌های بهداشتی در حال ساخت است که برای اربعین به زوار خدمات رسانی می‌شود.

 

وی گفت: در دو پایانه شلمچه ۶۱۷ و چذابه ۷۵۶ چشمه سرویس بهداشتی ساخته شده که نسبت قبل افزایش چشمگیری داشته است و در صورت نیاز سروریس‌های سیار به مجموعه‌ها اضافه خواهد شد.

 

خانچی با اشاره گرمای هوا در خوزستان گفت: توسعه سایبان و مه پاش‌ها از نیز به صورت جدی در مرز‌های خوزستان درحال اجرا هستند.

 

معاون استاندار خوزستان افزود: همه دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌ها و سازمان‌ها پای کار هستند.

 

خانچی گفت: با کمک شهرداری‌ها از پایانه‌ها تا استان‌های همجوار اتوبوس‌هایی برای جابجایی زوار در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار