خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین ترابی گفت: آنهایی که می خواهند این بانوان به عنوان شمشیر ملت ما بران نباشد،هرچه تبلیغ کردند نتیجه عکس گرفتند و پیام بانوان عاشورایی به دنیا صادرشد.
کد خبر: ۹۵۳۰۵۲۱
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷

مطالبه گری مرز اصلی امر به معروف و نهی از منکر است/ظرفیت سازی برای حجاب را از مدارس و ادارات شروع کنیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه شهرستان گنبدکاووس درهمایش رهروان زینبی درجمع دختران و بانوان انقلاب شهرستان گنبدکاووس گفت : اگر کسی بپرسد که این تجمع ها چه فایده ای دارد؛می گویم که مهمترین آن همان مطالبه گری است که امام حسین علیه السلام هم برای احیای دین جدش انجام داد.

وی افزود: مطالبه گری مرز اصلی امر به معروف و نهی از منکر است که از طریق ایجاد قدرت،فضاسازی پاکی و درستی می کند. این تجمعات هرچه بیشتر انجام بشود تبلیغ و فضاسازی دروغ دشمن را می شکند.

ترابی اظهار داشت: معجزه در صحنه بودن باید تبدیل به ایجاد ظرفیت نو مانند چنین اجتماعات بزرگ شود. اگر دختر امیرالمومنین علی علیه السلام به اسارت می رود نتیجه بی تفاوتی یا به موقع حساسیت نشان ندادن امت اسلامی بوده است.

امام جمعه گنبدکاووس عنوان کرد: باتوجه به استقبال بی نظیر فرزندان معنوی زینب کبری از دستگاه فضاساز و انسان ساز عاشورایی امام حسین(ع) باید از این ظرفیت استفاده نو کرد.

این مقام مسئول اذعان داشت: آنهایی که می خواهند این بانوان به عنوان شمشیر ملت ما بران نباشد،هرچه تبلیغ کردند نتیجه عکس گرفتند و پیام بانوان عاشورایی به دنیا صادرشد.

وی تصریح کرد: ظرفیت وفاداری ایجاد شده بانوان در مراسم های حسینی ماه محرم که مردم به حرف دشمنان در تبلیغ کم رنگ کردن و اهانت به دستگاه سیدالشهداء نکردند باید  این به ادارات ، نهادها و خیابانها و بازارمان منتقل شود.

ترابی در پایان خاطرنشان کرد: برای ایجاد ظرفیت نو باید از ادارات ، نهادها ، آموزش و پرورش و مدارس شروع کنیم.اگر معلم و مدیر با ظاهر خلاف شرع بین مثل لباس ،ناخن و لاکی که با وضو وغسل ناسازگار است در حال اجرا و تبلیغ سند ۲۰۳۰ است نمیتوان انتظار داشت که دانش آموز کشف حجاب نشده ازآن مدرسه بیرون نیاید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها