خبرهای داغ:
مراسم عزاداری دهه اول و دوم محرم با حضور گسترده خواهران و بانوان بسیجی به همت پایگاه های مقاومت بسیج شهری و روستایی برپا شد.
کد خبر: ۹۵۳۰۳۲۹
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه اول، مراسم ماه محرم همراه با عزاداری و سخنرانی در مقبره شیخ محمود مزدقانی با حضور بانوان و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج فاطمه بنت اسد روستا مومن آباد در سرخه با همکاری شورای فرهنگی روستا (دهیاری، شورا، مسجد و هیئت امناء) برگزار شد.

همچنین مراسم سوگواره حسینی همراه با نشست بصیرتی با محوریت بیان مسائل دینی با تاکید بر مسئله حجاب و عفاف در پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد در سرخه برگزار شد.

گفتنی است با هدف برقراری امنیت در روستا در حین برگزاری مراسم های عزاداری، گشت محله محور رضویون با حضور  بسیجیان پایگاه از ساعت بیست و یک و سی دقیقه تا بیست و چهار بامداد انجام شد.

لازم به ذکر است مراسم عزاداری شام غریبان همراه با مداحی و قرائت زیارت عاشورا با حضور و همکاری گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) روستا افتر در هیئت محبان اهل بیت (ع) برپا شد.

برگزاری زیارت ناحیه مقدسه در روز یازدهم محرم با مداحی و مرثیه سرایی زهرا مهدوی نژاد در پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه از دیگر برنامه های اجرایی به همت پایگاه های مقاومت بسیج بوده است.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها