خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه از تهیه و توزیع 50 پرس غذای گرم بین خانواده های نیازمند در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۰۲۰۶
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه محرم و در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه 50 پرس غذای گرم بین نیازمندان محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه توزیع شد.

سمیه ادهم فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه در این محله در حاشیه این اقدام جهادی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: یکی از کارهای بزرگی که در ایام محرم به ویژه دهه اول این ماه انجام می شده است جدای از برنامه های عزاداری، اطعام عزاداران یا قربانی کردن و اطعام بین فقراست.

او افزود: سیره اهل بیت (ع) احیای دین خدا است و کمک های مومنانه از قبیل قربانی برای محرومان نیز باید با همین هدف و محور باشد. اساساً کار مکتب اهل بیت(ع)، فرهنگسازی و انسان سازی است و اگر با این فرهنگ آشنا شویم به رشد و تعالی دست می یابیم.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) ادامه داد: در این راستا در دهه اول محرم، اطعام عزاداران حسینی هر شب بعد از نماز مغرب و عشا با همکاری هیئت امنا مسجد امام حسن مجتبی (ع) در این محله انجام و ۵۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان محله توسط گروه جهادی شهید محمدباقر اسدی نژاد پایگاه در روز تاسوعای حسینی پخت و توزیع شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها