خبرهای داغ:

20 بسته معیشتی توسط بسیجیان پایگاه حضرت رقیه (س) سرخه توزیع شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) گفت: همزمان با ماه محرم 20 بسته معیشتی هر بسته به ارزش 5 میلیون ریال به گروه جهادی شهید حسین صفا توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۳۰۲۰۹
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت ماه عزای سیدالشهدا (ع) به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) سرخه بسته های معیشتی به خانواده های نیازمند در محله اهدا شد.

خاتون ابراهیمی در حاشیه این اقدام مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: یکی برنامه های ماه محرم در راستای انجام فعالیت های اجتماعی، تداوم طرح کمک مومنانه است و بر همین اساس نذورات محرم به دستگیری از نیازمندان اختصاص داده شد.

او با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در مورد اینکه کمک مومنانه عین انقلابی گری است، گفت: یکی از وظایف مومنان در این ایام این است تا از افرادی که شرایط معیشتی و اقتصادی شان مشکل دارد، دستگیری کنند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) خاطرنشان کرد: تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به دعوت مردم به کمک مومنانه باید مورد توجه قرار گیرد و رزمایش کمک مومنانه ادامه داشته باشد تا خلاها و کاستی های که در فضای اقتصادی جامعه و معیشت مردم کم درآمد جامعه ایجاد شده است رفع شود.

ابراهیمی بیان داشت: در این راستا کمک های مومنانه با اهدای 20 بسته معشیتی هر بسته به ارزش 5 میلیون ریال به همت گروه جهادی شهید حسین صفا به خانواده های نیازمند در محله اهدا شد.

او خاطرنشان کرد: در راستای برگزاری مراسم های عزاداری در دهه اول محرم در فضای بیرونی مسجد امام هادی (ع) و برپایی یادواره شهدا، گروه خادم الشهدا این پایگاه مقاومت مشارکت خوبی داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار