خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میامی در گفتگو با خبرگزاری بسیج به مناسبت سالگرد پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات مرصاد گفت: عملیات مرصاد در هشت سال جنگ دفاع مقدس پیروزی ایران را قطعی کرد.
کد خبر: ۹۵۳۰۲۱۴
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ، سرهنگ پاسدار محمد مهدی اسماعیلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میامی در گفتگو خبری با خبرنگار بسیج ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت اباعبدالله الحسین، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و تجلیل از نقش موثر آن شهید والامقام در عملیات مرصاد تصریح کرد: آخرین عملیات هوانیروز در پایان جنگ تحمیلی، عملیات مرصاد بود که با درخشش خلبانان و با همکاری و پشتیبانی دقیق از رزمندگان ارتش و سپاه پاسداران و حضور موثر نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش طومار منافقان را در هم پیچید و برگ زرین دیگری بر کارنامه درخشان خود در ۸ سال دفاع مقدس افزود.

 

وی با بیان اینکه عملیات مرصاد در هشت سال جنگ دفاع مقدس پیروزی ایران را قطعی کرد، ادامه داد: شکست سنگین منافقین در عملیات مرصاد به حیات نظامی این گروه پایان داد. گرچه نفرات باقیمانده از ارتش منافقین به پادگان های خود در عراق فرار کردند، ولی با خاتمه یافتن جنگ تحمیلی، دیگر امکان عملیات نظامی و نیز انجام مأموریت های نظامی ارتش مجاهدین خلق منتفی شد. یورش مسلحانه منافقین به خاک ایران نه تنها بخش زیادی از نیروهای این سازمان در عراق و حتی در اروپا را متلاشی کرد بلکه موجب شد تا تعداد قابل توجهی از اعضای این سازمان در زندان های ایران که از این تهاجم حمایت می کردند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار