مسئول قرارگاه جهادی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تایباد از طبخ و توزیع هفت هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم در بین عزاداران حسینی این شهرستان همزمان با روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۰۱۵۶
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تایباد، حجت الاسلام ابراهیم بابایی با اعلام این خبر اظهارکرد: همزمان با روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی، هفت هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم در بین عزاداران حسینی شهرستان تایباد به همت خیرین نیکوکار و موسسه خیریه امام هادی (ع) طبخ و توزیع شد.

مسئول قرارگاه جهادی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تایباد تصریح کرد: برای پخت و آماده سازی این تعداد غذای گرم افزون بر پنج میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال هزینه شد.

وی بیان کرد: همچنین در دهه اول محرم اقلامی همچون گلاب، شکر و آبلیمو در اختیار ۱۰ موکب سطح شهرستان تایباد قرار گرفت.

مسئول قرارگاه جهادی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تایباد گفت: همچنین در ۱۰ روز ابتدایی محرم بیش از ۷۰ هزار وعده غذای گرم از سوی گروه‌های زیر مجموعه این قرارگاه آماده و در بین عزاداران سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) در سطح شهر‌ها و روستا‌های این شهرستان توزیع شد.

حجت الاسلام بابایی افزود: برای پخت و آماده کردن این میزان غذای گرم خیرین شیعه و اهل سنت این شهرستان مرزی بیش از ۵۰ میلیارد ریال کمک کردند.

وی اظهار کرد: همچنین در دهه اول محرم امسال ۸۰ دیگ حلیم در سطح این شهرستان پخت و در بین عزاداران توزیع شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها