خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین بهرامپور گفت: مردم ایران توانسته‌اند با وجود همه تحریم‌ها و فشارهای خارجی روی پای خود بایستند.
کد خبر: ۹۵۳۰۰۵۵
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرامپور در خطبه های نماز جمعه ظهر عاشورا در حسینیه ثارالله دزفول افزود: ملت ایران با دست خالی و با توکل به خدا مهمترین نماد کفر و کمونیسم و ستون فقرات استکبار را شکسته است.

وی با بیان اینکه دنیا از ایستادگی مردم ایران در مقابل فشارهای سنگین اقتصادی و حملات سنگین رسانه ای و تبلیغاتی متحیر مانده است، ادامه داد: ملت ولایتمدار ایران اسلامی با الگوگیری از اهل بیت(ع) در مقابل همه توطئه دشمنان ایستاده‌اند.

امام جمعه دزفول گفت: مردم بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی با ایستادن در کنار ولایت و تلاش برای اجرای دستورات دینی در جامعه در مسیر معارف اهل بیت(ع) در حال گام برداشتن هستند.

حراست از حجاب وصیت شهدا است

خطیب جمعه دزفول در فرازی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه دزفول حراست از حجاب را وصیت و ماموریتی از طرف شهدا دانست و گفت: جامعه باید در مقابل توطئه دشمنان حراست شود و نباید اجازه داد تا دشمن در جامعه موفق به نفوذ و تعریف حیات خلوت برای خود شود.

وی با بیان اینکه دشمن در تلاش برای تضعیف ایمان جوانان کشور است، افزود: ایستادگی در میدان و گوش به فرمان ولایت بودن رمز خنثی کردن توطئه دشمنان است و با استمرار مقاومت کنونی به زودی استکبار جهانی شکست خواهد خورد.

حجت الاسلام بهرام پور حضور مردم در صحنه را خنثی کننده توطئه دشمنان دانست و اظهار کرد: حداقل 5 سال است که دشمن به طور خاص با فشار اقتصادی و فضاسازی های روانی بر محرومان و مستضعفان متمرکز شده است ولی همین محرومان هستند که همچنان پای کار انقلاب ایستاده اند.

ضرورت تشکیل گروه‌های تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در دزفول

امام جمعه دزفول تشکیل گروه‌های تخصصی امر به معروف و نهی از منکر را ضروری دانست و گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات، تشکیل حلقه‌های میانی برای کمک به مردم و مطالبه گری از مسوولان است.

وی با تاکید بر اینکه برون رفت از مشکلات نیاز به بهره گیری از نخبگان و ظرفیت‌های مردمی دارد، افزود: کار اداری به دلیل فرسوده بودن و نداشتن بودجه توان گره گشایی از مسایل را ندارد به همین دلیل بسترسازی برای بهره گیری از ظرفیت های مردمی برای گره گشایی از مسایل ضروری است.

امر به معروف و نهی از منکر حافظ اسلام است

حجت الاسلام بهرام پور همراه بودن در مسیر حرکت و مبارزه سیدالشهدا(ع) را از مصادیق صادقین دانست و بیان کرد: بودن در کنار امام حسین(ع) به معنای زندگی حسینی، مبارزه بی امان با دشمنان دین، عمل به تکلیف و حرکت در راه خدا است.

وی امر به معروف و نهی از منکر را حافظ و نگهدارنده اسلام دانست و افزود: امام حسین(ع) با عمل به تکلیف و جهاد مخلصانه در راه خدا تاریخ را فتح کرد به گونه ای که پس از قرن ها امروز اربعین حسینی در حال تبدیل به حرکتی جهانی است.

امام جمعه دزفول گفت: مخاطب ندای کمک خواهی امام حسین(ع) در روز عاشورا تمام مردم عالم در طول تاریخ هستند.

امام جمعه دزفول عزاداری‌های این شهرستان در تاسوعا و عاشورای حسینی دزفول را باشکوه و عزت آفرین دانست و گفت: اقامه باشکوه عزای اباعبدالله(ع) در تاسوعا و عاشورای حسینی موجب بیمه شدن جامعه و نسل‌های آینده می‌شود.

وی با اشاره به انتشار کلیپی از یکی از هیات‌های عزاداری دزفول و بروز برخی نگرانی‌ها به واسطه طرح برخی مسایل سیاسی در آن هیات اظهار کرد: جوانان حزب اللهی دزفول با حضور گسترده و تولید محتوا در فضای مجازی بار دیگر دشمن را که به دنبال سوء استفاده از این شرایط بود روسیاه کردند.

طی روزهای اخیر انتشار کلیپ مداحی یکی از شاعران آیینی جوان دزفول که در آن به مسایل سیاسی روز پرداخته شد مورد سوء استفاده شبکه های معاند قرار گرفت و طرح چنین مسایلی و زیر سوال بردن حجاب در این مداحی موجب رنجش مردم ولایتمدار دزفول شد.

در پی این سوء استفاده، این جوان شاعر در همان هیات عزاداری ضمن عذرخواهی از مومنان و عزاداران ولایتمدار دزفول و پذیرش اشتباه خود، تاکید کرد که همواره مدافع حجاب و عفاف بوده و هستم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار