خبرهای داغ:
مراسم سوگواری احلی من العسل به یاد شهادت حضرت قاسم ابن الحسن(ع) با سخنرانی آیت الله کعبی عضو خبرگان رهبری در شادگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۹۷۲۳
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در شادگان؛ به همت  ناحیه مقاومت بسیج شادگان و همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان، هیئت رزمندگان اسلام، هیئت محبان ام البنین(س)، خادمیاران رضوی و با حضور آیت الله کعبی عضو خبرگان رهبری، سرهنگ پاسدار فرحانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان، دکتر صالح زاده فرماندار شهرستان، حجت الاسلام والمسلمین منصوری امام جمعه شهرستان، سرهنگ جماشیانی فرمانده نیروی انتظامی، مسئولین ادارات، نهاد ها، نیروهای سپاه و بسیج و مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه در مسجد حضرت امیر المومنین(ع) برگزار شد.

 

این مراسم ابتدا با قرآئت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط برادر بسیجی سید سعد بعاج و معطر کردن مراسم با ورود پیکر پاک یکی از شهدای گمنام دفاع مقدس آغاز شد.

 

 سخنران برنامه آیت الله کعبی عضو خبرگان رهبری در خصوص احلی من العسل مطالبی رو عنوان کرد و گفت: پاسخ حضرت قاسم بن الحسن (ع) در شب عاشورا به عموی بزرگوارش حضرت سیدالشهدا (ع) که پرسیدند مرگ در نزد تو چگونه است و این نوجوان ۱۳ ساله در جواب حضرت گفت: مرگ در نزد من شیرین‌تر از عسل است.

 

ایشان در خصوص منزلت شهدا عنوان کرد: شهادت پلی است برای تحقق حیات طیبه و شهدای کربلا شهید شدند تا حیات ابدی و جاودانه و حیات ایمانی را به جامعه ارمغان بیاورند.

 

گفتنی است: این مراسم با اقامه نماز جماعت و صرف نهار به پایان رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار