خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام غفاری:

شرط ولایت‌مداری اقدام به موقع است

همدان-امام جمعه شهرستان فامنین گفت: یکی از مسائل مهم در الگوگیری از عاشورا اقدام و اظهار به موقع است که نمونه بارز آن حضرت قمر بنی هاشم (ع) است که نشان داد شرط ولایت‌مداری اقدام به موقع است.
کد خبر: ۹۵۲۹۵۸۹
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام باب الله غفاری در مراسم عزاداری سپاه ناحیه فامنین ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله (ع) اظهار کرد: یکی از عبرت‌های عاشورا عدم اعتماد به نامه‌های مهم است و امام حسین(ع) برای راستی آزمایی، نماینده خود حضرت مسلم را به کوفه فرستاد.

وی با تاکید بر لزوم امیدآفرینی در جامعه بیان کرد: یکی از درس‌های عاشورا امیددهی و حفظ روحیه نیروهای حضرت بود.

امام جمعه شهرستان فامنین عنوان کرد: در حال حاضر نیز یکی از برنامه‌های دشمن ایجاد یأس است و ما به تأسی از امام حسین (ع) باید امیدآفرینی کنیم.

وی با اشاره به ادبیات شهید و شهادت اظهار کرد: یکی از مهمترین درس‌های عاشورا آموزه عشق به شهادت است که یکی از زیباترین آموزه‌ها است و جمله حضرت زینب (س) در پاسخ به دشمنان را که فرمود «جز زیبایی چیزی ندیدم» پیام‌های بسیاری برای رزمندگان جبهه حق دارد که یکی از آنها نگاه زیبا به روحیه شهادت است.

غفاری با اشاره به ویژگی‌های یاران امام حسین(ع) گفت: یکی از مسائل مهم در الگوگیری از عاشورا اقدام و اظهار به موقع است که نمونه بارز آن حضرت قمر بنی هاشم (ع) است که نشان داد شرط ولایت‌مداری اقدام به موقع است و ما به عنوان پیروان خط ولایت در عصر حاضر باید اقدام به موقع داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات