نقش جوانان هیئتی، سیره اهل بیت(ع)، توکل به مدد الهی و کسب اخلاق حسنه برای جوانان و نوجوانان هیئت شهیده ولایت بسیجیان پایگاه مقاوت بسیج حضرت زینب(س) تبیین شد.
کد خبر: ۹۵۲۹۵۵۱
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسم عزاداری روز پنجم ماه محرم، هیئت نوجوانان شهیده ولایت به همت بسیجیان پایگاه مقاوت بسیج حضرت زینب(س) با همکاری حوزه علمیه خواهران آیت الله ایروانی(ره) برگزار شد.

خانم سبزواری، سخنران هیئت با توجه به اخلاق و رفتار دخترانی که به هیئت می آیند گفت: حضور شما در هیئت مسئولیت‌های را بر دوشتان می‌گذارد و یکی از مهمترین آنها اخلاق نیک و حسنه است.
وی ضمن تاکید به کسب اخلاق نیکو  از سیره اهل بیت(ع) افزود: یکی دیگر از وظایف بچه‌های هیئت آشنایی و مطالعه سیره اهل بیت علیهم السلام است. که این امر با مطالعه و استفاده از سخنان بزرگان و وعاظ حاصل می‌شود.

همچنین خانم عسکر وزیری مدیر حوزه علمیه خواهران آیت الله ایروانی(ره) با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفتند: آگاهی به حرمت نفس خویش، شناخت توانمندی‌ها و استعدادهای خدادادی و توکل به خدا و تکیه به یاری و دستگیری او موجب می‌شود تا انسان در امور زندگی خویش، بر توان خود و یاری خدا تکیه کند و تمام تلاش خویش را به کار بندد و چشمش را بر دستگیری و کمک هم نوعان ببندد و این نوع منش در زندگی به شجاعت انسان مومن می‌انجامد.

انتهای پیام/متین

ارسال نظرات
آخرین اخبار