خبرهای داغ:
ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر مزین به پرچم مطهر حرم آقا علی بن موسی الرضا "ع" شد.
کد خبر: ۹۵۲۹۳۵۴
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان خرمشهر همزمان با پنجمین روز از دهه محرم پاسداران و سربازان سپاه ناحیه خرمشهر عطر خوش حرم رضوی را در نمازخانه استشمام کردند و صورت و چشمان خود را با پرچم گنبد نورانی و مطهر ولی نعمت ازران زمین متبرک نمودند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر طی سخنانی بعد از اقامه نماز ظهر و عصر گفت؛ طبق اعتقادات شیعه تبرک و توسل به حرم اهلبیت به دلیل جایگاه والایی است که آن بزرگان نزد خداوند دارند، و درواقع ما اهلبیت را واسطه فیض پروردگار می دانیم، لذا در دعای توسل می خوانیم ؛ "یا وَجیهاً عِندَالله اِشفَع لَنا عِندَالله" ای کسی که نزد خدا آبرو و ارزش داری نزد خدا برای ما شفاعت کن.

 موسوی صالحی افزود: برخلاف آنچه مغرضان شبهه افکن می گویند، اگر ما به ضریح،پرچم و مرقد آنها تقربت می جوییم صرفاً به خاطر واسطه فیضی است که از ناحیه ایشان نزد خداوند می توانیم کسب کنیم.

ائمه ی هدی (ع) راهنمایان بشریت به سوی پروردگار متعال هستند و در راه تربیت و هدایت مردم به فیض عظیم شهادت نائل آمدند،لذا بالاترین جایگاه و ارزش را نزد پروردگار دارند و حتی بعد از شهادت دارای مقام شفاعت هستند.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به بیتی از شاعر گرانقدر حافظ گفت؛ به نیابت از همکاران عزیز، سربازان و خانواده های محترم آنها به محضر آقا علی بن موسی الرضا(ع)عرض می کنیم ؛ 

گر چه دوریم به یاد تو قدح می‌گیریم

بُعد منزل نبوَد در سفر روحانی

استشمام عطر خوش حرم رضوی در ناحیه خرمشهر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار