خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار علی دیلم کتولی گفت: هتک حرمت به ساحت قرآن کریم نشان از کینه عمیق دشمنان به انقلاب اسلامی است دشمن باید بداند عشق به اسلام در دل ملت‌های مسلمان بویژه نسل جوان ریشه دوانده است.
کد خبر: ۹۵۲۹۱۲۰
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳

از کینه دشمنان به«انقلاب» تا ریشه دواندن«حس اسلام دوستی» در نسل جوان/ هتاکین به«ساحت قرآن» از سلمان رشدی مرتد عبرت بگیرند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان سرهنگ دیلم کتولی فرمانده سپاه گرگان ضمن محکوم کردن هتک حرمت به قرآن کریم در جمع خبرنگاران گفت: این توهین نشانه دشمنی و کینه عمیق جبهه استکبار با انقلاب اسلامی است دشمن امروزه به دنبال مبارزه با گسترش روزافزون اسلام در جوامع بشری است غافل از اینکه عشق به اسلام و محبت به دین مبین اسلام در دل ملت های مسلمان بویژه نسل جوان ریشه دوانده است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن در تلاش است دین گریزی را در جامعه ترویج دهد، تصریح کرد: دشمن از هر فرصتی استفاده می‌کند تا مردم را از اسلام دور کند و شخصیت بی‌هویت غربی را در جوامع گسترش دهد.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه درخشش نور هدایت قرآن امری مانا و توقف‌ناپذیر است، ابراز کرد: دشمن بداند و آگاه باشد این جسارت‌ها نه تنها موجب تفرقه‌افکنی بین مسلمانان نخواهد شد بلکه انسجام بیش از پیش جوامع اسلامی بویژه نسل جوان خواهد بود و هتاکین به ساحت مقس قرآن کریم از سرنوشت سلمان رشدی مرتد عبرت بگیرند.
دیلم کتولی با محکوم کردن عمل شنیع هتاکی به قرآن کریم که متاثر از کینه عمیق نسبت به آموزه‌های حیات‌بخش اسلام است، افزود: به تعبیر بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری که در این راستا فرمودند« اهانت جنون‌آمیز به قرآن کریم با شعار آزادی بیان نشان می‌دهد هدف حملات استکبار، اصل اسلام و قرآن است».
وی ضمن تسلیت ایام محرم و سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) در گفت و گو با برنگار زنان ایران اظهار کرد: دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران بارها به ساحت مقدس قرآن کریم جسارت و توهین کردند و در روزهای اخیر به بهانه آزادی بیان در کشور سوئد به ساحت مقدس قرآن کریم بی‌احترامی کردند این هتاکی یکبار دیگر چهره کریح جبهه استکبار را به همگان نشان داد.
به گزارش زنان ایران، اهانت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم که در کشور سوئد صورت گرفت واکنش‌های گسترده‌ای را در کشور ایران و جهان اسلام در پی داشت این اهانت یکی از غلط‌های پادوهای غرب و مدعیان آزادی بیان بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار